PS 4 in ear headset

Medlem
PS 4 in ear headset

Detta headsetet var inget för mig. Det slutade upp med att jag köpte nya.

Varför jag inte gillade dessa var att de var osköna, de trillade alltid ur när man gick. Sedan så var de krångliga att få in i örat. Spelade ingen roll hur jag än vinklade de.

Ljudet i sig var ganska mediokert, det kändes inte som hörlurar i 1000 klassen, utan mer 200-300kr. Det enda som var dugligt med de, var brusreduceringen. De tog bort en del utav störande moment när man satt på bussen. bassdelen var ganska bra med, för att vara så små.

När jag spelade så saknade jag mina over ear headset. Dessa var inte bekväma att använda mer än i 40 min Max. Iallafall för mina öron.

Jag jämförde dessa med många olika headset och alla andra hade överlägset ljud.
Även de nya jag köpte och dessa var inte gjorda för spel i åtanke, sedan var de med in ear headset.

Jag skulle rekommendera att satsa på ps4 gold headset. De är tusen gånger bättre eller ta dina andra hörlurar som du redan har. Dessa är inte lönt att lägga ner dina pengar på, punkt slut.

Lite trist att det blev en sådan kort och ganska meningslös recension. Då jag hade hoppats på mer ifrån dessa, men ännu en gång har Sonys in ear headset gjort mig besviken.

#blogg

Medlem
PS 4 in ear headset

Jag kör med Astro A40 och det funkar perfekt.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

KoP
Medlem

In ear hearset är aldrig bekväma enligt personligt tycke. Lurar som sluter sig kring öronen blir aldrig obekväma efter 2-3 timmar.

Medlem
Skrivet av KoP:

Lurar som sluter sig kring öronen blir aldrig obekväma efter 2-3 timmar.

Är rätt stor skillnad mellan lurarna där också. Mina Beyerdynamics och Sennheiserlurar har alltid varit riktigt bekväma att ha på sig. När jag under en kort period ägde ett par Steelseries Siberia V2 lurar kändes det verkligen som billigt skit. Typ den typen av lurar man ger åt fångar på Guantanamo Bay.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Jag kör med Astro A40 och det funkar perfekt.

Jo jag spelar med A50 Halo edition. Älskar Astro när det kommer till spel

1
Skriv svar