Se mer gameplay från The Legend of Zelda: Twilight Princess HD

Robot
Se mer gameplay från The Legend of Zelda: Twilight Princess HD
Medlem
Se mer gameplay från The Legend of Zelda: Twilight Princess HD

Förstår jag rätt att spelet kommer kräva en amiibo (Wolf Link) för att kunna få tillgång till hela spelet?

Medlem

Så när nintendo slutar tillverka amiibon, vad är alternativet då?


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem
Skrivet av Zelbano:

Förstår jag rätt att spelet kommer kräva en amiibo (Wolf Link) för att kunna få tillgång till hela spelet?

Ja, typ...en optional bonus dungeon.

"Midna and Wolf Link: This new Amiibo--set to launch alongside the game--opens up an optional challenge dungeon called the Cave of Shadows. You can only complete this dungeon while in Link's wolf form. The dungeon is harder than others and is packed with more tactically difficult enemies, like the ever-reviving Shadow Beasts from the Twilight Realm."

Medlem

äntligen något for min stackars wiiU, har inte köpt något för den sen jag vet inte när xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Trevligt, med ärligt talat börjar jag tröttna på alla HD remakes, jag har väntat i snart 3-4år på det riktiga Zelda som skulle komma till Wii U. Förutom för Mario Maker och Smash lite då o då så är inte ens konsolen inkopplad längre.

Om det verkligen blir en dubbel release till nya konsolen och Wii U ¨precis som de gjorde med Twilight Princess så börjar man verkligen överväga att helt sonika skippa både spelet och nästa konsol.

1
Skriv svar