Titanfall 2 satsar på singleplayer och tv-serie

Robot
Titanfall 2 satsar på singleplayer och tv-serie
Releasehästryttare
Titanfall 2 satsar på singleplayer och tv-serie

Hade varit kul och se stats på hur många som spelar Titanlfall dagligen atm

Medlem
Skrivet av Devan:

Hade varit kul och se stats på hur många som spelar Titanlfall dagligen atm

Förstår inte varför det skulle vara intressant.

Medlem

Tanken var väl att EA skulle släppa ett nytt BF, Medal of Honor och Titan Fall var tredje år eller så?
Då stämmer det ju ganska bra, förutom just Medal of Honor som borde kommit förra året?

Kanske lägger EA in Mirrors Edge i stället för Medal of Honor...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Devan:

Hade varit kul och se stats på hur många som spelar Titanlfall dagligen atm

Runt 1000 på pc

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Tanken var väl att EA skulle släppa ett nytt BF, Medal of Honor och Titan Fall var tredje år eller så?
Då stämmer det ju ganska bra, förutom just Medal of Honor som borde kommit förra året?

Kanske lägger EA in Mirrors Edge i stället för Medal of Honor...

Medal of Honor Warfighter floppade efter en väldigt buggig release och EA la den serien på hyllan. Själv gillar jag Warfighter skarpt och tycker det är synd.


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

Heter det inte "emigrant" när man flyttar ut/ifrån?

Hur som helst så verkar det intressant. Jag fick inte spelat ettan mycket av olika anledningar, men det kanske blir mer av detta.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

ELF
Medlem
Skrivet av Devan:

Hade varit kul och se stats på hur många som spelar Titanlfall dagligen atm

Kan nämna att alla bara spelar Oblitiration (stavning). Så tyvär så finns ingen chans att testa andra game modes som jag skulle vilja göra.
Har fortfarande inte sett de rtvå senaste banorna de ggr jag spelat. Gissar de är låsta till något visst spel läge, så det var waste off money att köpa det dlct.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Tycker Titanfall var riktigt jäkla bra i multiplayer.

Medlem

Titanfall var bra på många vis. Dock så saknade det djup. Frågor som... Varför slogs man? Vilka var rebellerna? Var slåss vi? Varför kan man inte få sin Titan tidigt i spelet? Varför är piloterna bättre än mobsen? En bra kampanj hade nog ordnat det mesta.

Medlem
Skrivet av employed:

Titanfall var bra på många vis. Dock så saknade det djup. Frågor som... Varför slogs man? Vilka var rebellerna? Var slåss vi? Varför kan man inte få sin Titan tidigt i spelet? Varför är piloterna bättre än mobsen? En bra kampanj hade nog ordnat det mesta.

Anledningen till att piloterna är bättre är för att de åt sin spenat när de var små.

Medlem
Skrivet av Devan:

Hade varit kul och se stats på hur många som spelar Titanlfall dagligen atm

Senast jag kikade som var kanske för 14 dagar sedan eller kanske 8 dagar sedan sedan så dippade det mellan 700 och 1000 spelare som lirade dagligen.

Medlem

Har inte spelat Titanfall på länge, men minns att jag tyckte det var riktigt kul med både fart och wallruns, feta robotar, coola vapen och sjysst flyt. Men på något sätt fattades det där lilla extra. Vet inte hur en single player-kampanj skulle kunna fixa det, men rätt intressant ändå.

Medlem

Jag spelar Titanfall praktiskt taget varje dag när jag är ledig. Inte spelat sen betan men köpte det för nån vecka sen och fastnade direkt. Grymt skoj, längtar som fan till tvåan. Härligt att det ska komma singel player, väldigt bra upplägg i det spelet så kan bli en riktigt bra story där. Känner på mig att det kommer bli väldigt många timmar i det spelet

Medlem

Förhoppningsvis behöver vi inte 40GB lagringsutrymme för audiofiler den här gången.

Medlem

Köpte Titanfall när det kom. Tyckte det var ett grymt roligt spel, bra drag, skön feeling. Kul med korten man fick välja i början. Men enligt mig att det inte höll i längden, var ju för CoD kom och snodde halva idén och med det varumärket som cod har blir det ju svårt att stå emot.

Medlem
Skrivet av Dashiva:

Har inte spelat Titanfall på länge, men minns att jag tyckte det var riktigt kul med både fart och wallruns, feta robotar, coola vapen och sjysst flyt. Men på något sätt fattades det där lilla extra. Vet inte hur en single player-kampanj skulle kunna fixa det, men rätt intressant ändå.

då har du missat dom underbara 8 vs 8 matcherna där inga titans finns med eller några AIs, det brjade dö ut någon gång förra året :/ slutade spela efter det

SP-kampanj, ja. TV-serie? Nah.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av zliddret:
Skrivet av Dashiva:

Har inte spelat Titanfall på länge, men minns att jag tyckte det var riktigt kul med både fart och wallruns, feta robotar, coola vapen och sjysst flyt. Men på något sätt fattades det där lilla extra. Vet inte hur en single player-kampanj skulle kunna fixa det, men rätt intressant ändå.

då har du missat dom underbara 8 vs 8 matcherna där inga titans finns med eller några AIs, det brjade dö ut någon gång förra året :/ slutade spela efter det

Ja det har jag gjort Hade varit kul att lira lite utan titans och AI ju, skönt ombyte. Får hoppas tvåan slår igenom bättre

1
Skriv svar