Modklassikern Forgotten Hope 2 får massiv uppdatering - kriga i Finland!

Robot
Modklassikern Forgotten Hope 2 får massiv uppdatering - kriga i Finland!

Det är hög tid att återvända till den populära Battlefield 2-modden.

#battlefield-2, #forgotten-hope-2


Medlem
Modklassikern Forgotten Hope 2 får massiv uppdatering - kriga i Finland!

Slåss man med kniv?


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Deeet var som fan, trodde aldrig dom skulle få tummen ur...

Och PR funkar nu med.... Gamingkväll ikväll/natt då

Medlem

Är uppdataring någon finsk term?


signatur

<Djupt i din buk med mina knivar>

Medlem

/Honnör!

Medlem

Blir att tanka BF2 för att invänta släpp då.

Hur ser det ut med spelare nuförtiden? Vore ju tråkigt om det bara finns fyllda servrar ett par dagar för att sedan sjunka till 13-20 spelare på 1 server.

Medlem

Brukar köra bf2 emellanåt via battlelog, men har aldrig hittat servrar när jag testat fh2. Finns det nån annan klient man ska använda för fh2 lr är det så att ingen lirar helt enkelt?


signatur

"No country for old Gamers"

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Klorgas:

Är uppdataring någon finsk term?

Oy!


signatur
Medlem
Skrivet av Serito:

Brukar köra bf2 emellanåt via battlelog, men har aldrig hittat servrar när jag testat fh2. Finns det nån annan klient man ska använda för fh2 lr är det så att ingen lirar helt enkelt?

Lär bli en hel del nu när dom uppdaterar

Medlem

FH2 brukar ha en mer eller mindre full 100 player server runt 20ish på kvällarna, svensk tid. Det är inte en massa servrar att välja mellan som med PR men en full server räcker gott och väl.

Medlem
Skrivet av Biggles:

FH2 brukar ha en mer eller mindre full 100 player server runt 20ish på kvällarna, svensk tid. Det är inte en massa servrar att välja mellan som med PR men en full server räcker gott och väl.

Awesome! Uppdateringen lär fylla några fler ett tag.

Hur är storleken på kartorna? Samma som BF2? Lär ju bli ett jäkla ös med 100 pers på en karta gjord för 64 spelare till.ex.

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Biggles:

FH2 brukar ha en mer eller mindre full 100 player server runt 20ish på kvällarna, svensk tid. Det är inte en massa servrar att välja mellan som med PR men en full server räcker gott och väl.

Awesome! Uppdateringen lär fylla några fler ett tag.

Hur är storleken på kartorna? Samma som BF2? Lär ju bli ett jäkla ös med 100 pers på en karta gjord för 64 spelare till.ex.

Kartorna varierar i storlek (och kvalité). FH2 har mer betoning på realism än BF2 men inte i närheten av PR. Nåt däremellan. Rekommenderar att man skaffar ett gäng custom maps som gjorts till olika community events, då dessa har börjat användas i kartrotationen. Ska se om jag kan hitta en bra länk sen.

Medlem

De borde fan i mig göra ett helt nytt spel av denna mod.

Eller så borde DICE får tummen ur arslet och släppa ett nytt battelfied 1942 med deras spelmotor som de använde i StarWars Battlefront.

Då kommer jag kasta mina pengar på dom omedelbart!

Medlem
Skrivet av marcus8958:

Slåss man med kniv?

*Gäsp* Försökte du vara rolig? Det här med finskar som bär kniv etc etc... Bööörjar bli något utdragen.

ot: Det här verkar najs De borde göra ett full fledged spel av det hela med nån fräsig grafikmotor.

1
Skriv svar