Robot
Firewatch

Campo Santos orangea debut är overkligt vacker men främst ett mänskligt verk.


Medlem
Firewatch

Känns spelet som den 17 minuters gameplay trailer vi har sett hela vägen igenom? Är det en rättvis tårtbit av upplevelsen?

Medlem

Kan tänka mig att det måste vara grymt vackert i 4k.
Stöder spelet 21:9 format?

Medlem

Tragiskt att PS4 inte ens klarar av ett litet indielir. Hade tänkt avnjuta detta i soffan men kör nog på PC-versionen av den anledningen, haltande bilduppdatering påminner för mycket om PS2-eran.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tragiskt att PS4 inte ens klarar av ett litet indielir. Hade tänkt avnjuta detta i soffan men kör nog på PC-versionen av den anledningen, haltande bilduppdatering påminner för mycket om PS2-eran.

Har inte med PS4ans hårdvara att göra utan portningen som inte är optimerad

Medlem

Diggar Firewatch starkt!


signatur

Jag gillar att spela spel och snacka skit samtidigt: http://www.youtube.com/user/ManChildKart

Medlem
Skrivet av kebbe:

Tragiskt att PS4 inte ens klarar av ett litet indielir. Hade tänkt avnjuta detta i soffan men kör nog på PC-versionen av den anledningen, haltande bilduppdatering påminner för mycket om PS2-eran.

Om ps4an kan klara av Witcher 3 så tvivlar jag på att kraft är det som saknas. Snarare dålig port

Medlem

Har en ledig kväll utan aktiviteter och så släpps det i morrn.....

Medlem

Väntat länge på den här pärlan!

Medlem

eller som en person skrev i en annan tråd nyligen, vi som lirar på PC bryr oss föga om hur det flyter på konsol....

blir nog ett köp på PC

Medlem

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Det är antagligen ett minus då kraftig majoritet av samtliga konsolspel flyter på helt okej. Detta gör det inte.

Medlem

Min PS4:a ligger och dammar i ett hörn, och jag har beställt mig en SteamLink med kontroll. XCOM2 och detta skall testas framför teven.


signatur

//* Det finns inga Minor för Svärdet *\\

Medlem

Puh, har varit nyfiken på det här länge. Skönt att höra att det verkar hålla måttet

Medlem
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Du kommer få det tufft i livet med den attityden. Men med lite tur växer även du till dig.

Pre-loadat & klart. Ska bli kul att testa efter första genomspelningen av XCOM2.

fue
Medlem

Längtar! Får döda lite tid tills 8 Mars..! Sett framemot detta länge, ser riktigt fint ut!

Medlem
Skrivet av Real:

eller som en person skrev i en annan tråd nyligen, vi som lirar på PC bryr oss föga om hur det flyter på konsol....

blir nog ett köp på PC

Om du inte brydde dig hade du inte kommenterat att det flyter dåligt på konsoll.. Och att jag orkar kommentera är bara sorgligt.

Medlem
Skrivet av Leffe76:
Skrivet av Real:

eller som en person skrev i en annan tråd nyligen, vi som lirar på PC bryr oss föga om hur det flyter på konsol....

blir nog ett köp på PC

Om du inte brydde dig hade du inte kommenterat att det flyter dåligt på konsoll.. Och att jag orkar kommentera är bara sorgligt.

ingen fara, kul att du bryr dig!

Nejdå, jag menade det mer som att synd att det inte flyter på alla plattformar, alltså jag höll inte med den som jag "citerade".
Jag förstår att det inte framgick så tydligt, Ledsen för det.

Medlem

Välskriven recension! Firewatch är ett givet köp för mig.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Någon som vet när det finns att köpa på Playstation Store?

Medlem
Skrivet av SystemIDentifier:

Någon som vet när det finns att köpa på Playstation Store?

Om det är samma tid som till PC så bör det dyka upp runt/efter 19:00 i kväll!

Skrivet av soyd:
Skrivet av SystemIDentifier:

Någon som vet när det finns att köpa på Playstation Store?

Om det är samma tid som till PC så bör det dyka upp runt/efter 19:00 i kväll!

Strålande, tack för det!

Medlem

Är det läskigt?

Medlem

Hur kommer det sig att spelet släpps kl 19 och inte 00:00 igår? Sitter ju och väntar!

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Hur kommer det sig att spelet släpps kl 19 och inte 00:00 igår? Sitter ju och väntar!

Ja det är lite märkligt.. Men det släpps 10:00am (PST) borta i Staterna. Och om jag inte gjort någon tanke vurpa så blir det väll ca 19:00 här ?

Det är ju synd att man inte kan betala och "preloda" det även på PS4:an. Men det var väll inte så stort tro jag på PC runt 1,3-4gb så borde ju inte vara så mycket större på PS4:an tycker man!

Medlem
Skrivet av Incal:
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Du kommer få det tufft i livet med den attityden. Men med lite tur växer även du till dig.

Wut? Kommer jag få det tufft i livet för att jag tycker saker är roliga? Du är skön, lillkillen.

Medlem
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Det är antagligen ett minus då kraftig majoritet av samtliga konsolspel flyter på helt okej. Detta gör det inte.

Neee, 30 fps är inte helt ok. Det är helt skit.

Medlem
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Det är antagligen ett minus då kraftig majoritet av samtliga konsolspel flyter på helt okej. Detta gör det inte.

Neee, 30 fps är inte helt ok. Det är helt skit.

Enligt dig ja.

Medlem
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av Tomtampong:

LOL. Betygsminus för dålig bilduppdatering, som är konsolernas signum.

Det är antagligen ett minus då kraftig majoritet av samtliga konsolspel flyter på helt okej. Detta gör det inte.

Neee, 30 fps är inte helt ok. Det är helt skit.

Enligt dig ja.

Är man van vid 120 FPS är 30 FPS diabilder.

12
Skriv svar