Grattis Blizzard 25 år!

Medlem
Grattis Blizzard 25 år!

Blev wow för mig men då är det hela wow inkl expansioner som jag satt fast i 8 år som jag menar med den rösten

Medlem

Snälla, ta bort expansionerna från listan... Blir ju helknasigt. Gillade man RoC eller TFT mest? Den frågan är ju bisarr.

Eller Diablo 2 eller Diablo 2: LoD? Det är ju inte som att vi talar om en standalone-expansion här. Seriöst.

Fixa listan FZ!

Medlem

WoW Vanilla, 40 manna MC/onyxia Raids


signatur

Corsair Obsidian 1000D* Corsair AX1600i* Asus Z790 Prime-A* Intel 13900K* 32GB G-Skill DDR5 7600Mhz/36* Asus RTX 4090* Corsair MP600 1TB* Samsung 980 Pro 1TB

Medlem

Stod mellan StarCraft: BW och Diablo II: LoD, men fick nog bli SC.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Älskade Lost Vikings som liten, även om jag aldrig kom särskilt långt, sedan blev Warcraft III min stora introduktion till PC gaming, men wow... ja, som de flesta här så är det nog bäst att inte ta upp hur mycket tid jag lagt ner på det, mycket blod, svett och tårar (mest svett) har man lagt på det spelet och älskade det. Blizzard har djupa rötter i mitt gaming hjärta, önskar dom stort grattis

Medlem

Världens bästa spelföretag. Hands down. Som gör Världens mest beroendeframkallande spel!

Stolt fan sedan man lanade på Warcraft 1, 2 & Starcraft 1 och lite Diablo 1.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av KatOne:

Snälla, ta bort expansionerna från listan... Blir ju helknasigt. Gillade man RoC eller TFT mest? Den frågan är ju bisarr.

Eller Diablo 2 eller Diablo 2: LoD? Det är ju inte som att vi talar om en standalone-expansion här. Seriöst.

Fixa listan FZ!

Fast Warlords of Draenor är ju ett väldigt annorlunda spel gentemot vanilla. Eller Legacy of the Void jämte Wings of Liberty.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av KatOne:

Snälla, ta bort expansionerna från listan... Blir ju helknasigt. Gillade man RoC eller TFT mest? Den frågan är ju bisarr.

Eller Diablo 2 eller Diablo 2: LoD? Det är ju inte som att vi talar om en standalone-expansion här. Seriöst.

Fixa listan FZ!

Fast Warlords of Draenor är ju ett väldigt annorlunda spel gentemot vanilla. Eller Legacy of the Void jämte Wings of Liberty.

FIXA. LISTAN.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av KatOne:

Snälla, ta bort expansionerna från listan... Blir ju helknasigt. Gillade man RoC eller TFT mest? Den frågan är ju bisarr.

Eller Diablo 2 eller Diablo 2: LoD? Det är ju inte som att vi talar om en standalone-expansion här. Seriöst.

Fixa listan FZ!

Fast Warlords of Draenor är ju ett väldigt annorlunda spel gentemot vanilla. Eller Legacy of the Void jämte Wings of Liberty.

FIXA. LISTAN.

Fixa din caps lock. Blev Diablo ett bra spel först efter expansionen? Svar ja.


signatur
Medlem

Warcraft 3, såklart. Det ledde till modden som ledde till världens i särklass bästa spel. Visserligen gjort av en annan, bättre, utvecklare, men ändå.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Skägg.
10 Chambers

Uppdatering: Eftersom folk har haft åsikter om att expansioner finns med i listan kommer vi att presentera resultatet på två sätt. Dels det bästa spelen i en rak genomräkning och dels bästa spelet där eventuella röster på dess expansioner räknas in.


signatur
Medlem

Tycker det är bra att ni listar WoW + Expansioner. För mig var det att upptäcka hela världen i första WoW som gav den min röst. Där lyckades dom verkligen.

Medlem

Fan man borde få röstat på 3 alternativ, detta blev för svårt!

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Uppdatering: Eftersom folk har haft åsikter om att expansioner finns med i listan kommer vi att presentera resultatet på två sätt. Dels det bästa spelen i en rak genomräkning och dels bästa spelet där eventuella röster på dess expansioner räknas in.

Diplomaten!


signatur

IDKFA

Ion
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Eight08:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av KatOne:

Snälla, ta bort expansionerna från listan... Blir ju helknasigt. Gillade man RoC eller TFT mest? Den frågan är ju bisarr.

Eller Diablo 2 eller Diablo 2: LoD? Det är ju inte som att vi talar om en standalone-expansion här. Seriöst.

Fixa listan FZ!

Fast Warlords of Draenor är ju ett väldigt annorlunda spel gentemot vanilla. Eller Legacy of the Void jämte Wings of Liberty.

FIXA. LISTAN.

Fixa din caps lock. Blev Diablo ett bra spel först efter expansionen? Svar ja.

Jag håller inte med. Jag tyckte Diablo II var jättebra när det kom. Håller dock med om att expansionen var bra (och att kunna spela i 800x600 ).

Medlem

World of warcraft given etta om man ska räkna på all-time.
Nostalgikern i mig säger Warcraft 2 och för stunden är Heroes of the storm bäst då wow tappat mitt intresse.

Medlem

Grattis grattis Blizzard. Själv har jag dock aldrig riktigt fastnat för nåt Blizzard spel.

Medlem

För mig är det ett lätt val.

Warcraft 2 Tides of Darkness fick mig att sätta mig och faktiskt spela PC, innan dess var det endast konsoler!

Medlem

Hmm det står nog mellan Diablo 2, Warcraft 3 eller WoW. Svårt att bestämma sig.

Medlem

Får nog sätta World of Warcraft samt TBC som nummer ett. Då man spenderade en massa tid på detta med dess community och vänner.

Sen kommer nog Diablo serien, spelar fortfarande Diablo 3

Medlem

Warcraft 3 och Starcraft 1 utan tvekan.

Medlem

Inge overwatch?

1
Skriv svar