Öppen beta för The Division har bekräftats!

Robot
Öppen beta för The Division har bekräftats!

Fint som snus! Ingen som sitter inne på info om man får behålla karaktären från stängda betan?

Medlem
Skrivet av InfernoPervers:

Fint som snus! Ingen som sitter inne på info om man får behålla karaktären från stängda betan?

Ja, som dom övriga 3000 spel som varit i Beta senaste 20 åren.
Nej!

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av InfernoPervers:

Fint som snus! Ingen som sitter inne på info om man får behålla karaktären från stängda betan?

Ja, som dom övriga 3000 spel som varit i Beta senaste 20 åren.
Nej!

*Trumvirvel*

fue
Medlem

Denna fråga.. "Får vi behålla progress efter betan"

Ja självklart får ni det! ABSOLUT!

Medlem

Underbart! Det här är spikat, nån som vet om man kan förladda spelet på PC? Så man kan hugga in den 19:e

Medlem
Skrivet av InfernoPervers:

Fint som snus! Ingen som sitter inne på info om man får behålla karaktären från stängda betan?

Oftast brukar de identifieras som headstarts istället.

Medlem

Känns som att pengarna har talat igen, att Xbox får öppen beta före de andra platformarna


signatur

"Wonderful! Time for a celebration... Cheese for everyone!"
"Epic is shit, change my mind"

Medlem
Skrivet av InfernoPervers:

Fint som snus! Ingen som sitter inne på info om man får behålla karaktären från stängda betan?

Om man vill behålla progress efter betan, betyder det då att den delen är så tråkig? och ABSOLUT, inte vill spela om den delen av spelet mer?

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av InfernoPervers:

Fint som snus! Ingen som sitter inne på info om man får behålla karaktären från stängda betan?

Ja, som dom övriga 3000 spel som varit i Beta senaste 20 åren.
Nej!

Att man skulle få behålla karaktärer mellan betatester är inte orimligt, bara att få göra det från beta till färdigt spel är uppenbart uteslutet.

Medlem

Ska bli kul och se lite nytt.

Spelade sönder den stängda betan

Medlem

Låsa upp saker inför släppet? Låter nice.

Medlem

Ibland släpper de ju öppen beta och låter folk behålla sina karaktärer. Ibland kallar de även detta early access...

fue
Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Ibland släpper de ju öppen beta och låter folk behålla sina karaktärer. Ibland kallar de även detta early access...

Detta är ju ett stressstest för deras serverar plus ett sätt att få in nya kunder in i spelet.

Medlem
Skrivet av AngryBecker:

Underbart! Det här är spikat, nån som vet om man kan förladda spelet på PC? Så man kan hugga in den 19:e

Om du va med i Closed Beta och har kvar installation äre bara att uppdatera när de kommer. Annars går de preloada den 16:e

Medlem

Attans!
Då är jag bortrest.. Polarn får lira så någon av oss är lite vass.


signatur

Niet.

Medlem

Öppen beta!? Har de inte lyckats släppa det här skrotet än???

Medlem
Skrivet av Salami:
Skrivet av InfernoPervers:

Fint som snus! Ingen som sitter inne på info om man får behålla karaktären från stängda betan?

Ja, som dom övriga 3000 spel som varit i Beta senaste 20 åren.
Nej!

Jag förstår vad du vill försöka säga med din mening, när folk frågar denna fråga för 7111 gången på någon random stream eller forum så dör mina hjärnceller, och jag börjar få slut på dom......... jag förstår inte varför folk tror dom skulle få ha kvar deras gubbar, och för den delen varför det verkar "viktigt" för vissa folk att få ha kvar sina gubbar.

Medlem
Skrivet av CarniFlex:

Ibland släpper de ju öppen beta och låter folk behålla sina karaktärer. Ibland kallar de även detta early access...

ser du någonstans där dom säger att detta är early access då?

Tror folk missförstod lite. Jag undrade inte om man fick behålla sin karaktär till retail, utan från stängda betan till den öppna betan, (som nu artikeln handlar om). Så calm your tits.

Medlem
Skrivet av InfernoPervers:

Tror folk missförstod lite. Jag undrade inte om man fick behålla sin karaktär till retail, utan från stängda betan till den öppna betan, (som nu artikeln handlar om). Så calm your tits.

Anledningen till att man inte får det tycks vara att man får behålla karaktären från öppna betan till det släppta spelet.

Medlem

"beta"


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:

"beta"

beta

Medlem
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av NympH:

"beta"

beta

Nej, spelet är klart, det du kommer få se är hur releasen kommer se ut.


signatur

PC = Olympics, Consoles = Special Olympics
PC Master race

Medlem
Skrivet av NympH:
Skrivet av Tobblish:
Skrivet av NympH:

"beta"

beta

Nej, spelet är klart, det du kommer få se är hur releasen kommer se ut.

Det kommer vara som den tidigare stängda betan med små tweaks.

Medlem
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av InfernoPervers:

Tror folk missförstod lite. Jag undrade inte om man fick behålla sin karaktär till retail, utan från stängda betan till den öppna betan, (som nu artikeln handlar om). Så calm your tits.

Anledningen till att man inte får det tycks vara att man får behålla karaktären från öppna betan till det släppta spelet.

Gå in och läs på deras sida. Mellan stängd och öppen beta är det nog högst troligt att man får behålla sin/sina gubbar men inför realease den 8:e är dom väldigt noga med att meddela att ALLT kommer tas bort och alla börjar från noll igen.

Medlem
Skrivet av zammeman:
Skrivet av FelixenS:
Skrivet av InfernoPervers:

Tror folk missförstod lite. Jag undrade inte om man fick behålla sin karaktär till retail, utan från stängda betan till den öppna betan, (som nu artikeln handlar om). Så calm your tits.

Anledningen till att man inte får det tycks vara att man får behålla karaktären från öppna betan till det släppta spelet.

Gå in och läs på deras sida. Mellan stängd och öppen beta är det nog högst troligt att man får behålla sin/sina gubbar men inför realease den 8:e är dom väldigt noga med att meddela att ALLT kommer tas bort och alla börjar från noll igen.

Fullt möjligt, jag har inte sett något direkt från dem.

Skrivet av Nyheten:

Den öppna betan kommer nämligen innehålla att nytt uppdrag, dessutom kommer du kunna låsa upp godsaker inför det skarpa släppet.

Detta tycktes dock antyda att vad man låste upp skulle bevaras, vilket antagligen är anledning till att övriga här reagerade som de gjorde på den ursprungliga frågan.

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Öppen beta!? Har de inte lyckats släppa det här skrotet än???

Märkligt att du tycker att de är skräp MEN ändå går inte o kommenterar på en artikel om spelet ? Intressant

Medlem

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Medlem
Skrivet av xzeros:

Först stängd beta när man har jobbhelg, fre- sön, 18-06, men lyckas ändå klämma in 10-12 timmar iom förlängningen.

Nu annonserar dom öppen beta, en helg hela tjocka släkten kommer för att fira dottern.. suck!

Kul att du tycker en öppen beta är mer viktig än att träffa släkten och fira din egna dotter.

12
Skriv svar