Pewdiepie gästar Conan O'brien

Robot
Pewdiepie gästar Conan O'brien

Berättar om sin nya show där han blir vettskrämd på riktigt.

#far-cry-primal


Medlem
Pewdiepie gästar Conan O'brien

Sagt det förut och jag säger det igen: Pewdiepies videos är inte min smak och jag tittar inte på dom, men jag är glad över hans framgång!

Medlem

Killen börjar få media-vana. Stort steg för en som är van att sitta framför en webcam helt ensam. ^^ Kul att han börjat röra sig lite mer i gammelmedia, YouTube varar inte för evigt.

Medlem

Med tanke på vad han gör är det helt otroligt hur bra hans karriär har blivit. Men det förtjänar han, det är inte ett så lätt jobb som många tror

Medlem
Skrivet av Raid25:

Sagt det förut och jag säger det igen: Pewdiepies videos är inte min smak och jag tittar inte på dom, men jag är glad över hans framgång!

Gud vad trevlig och snäll och söt och fin du är :DDDDDDDDDDDDDDDD

Medlem
Skrivet av lolBEEF:
Skrivet av Raid25:

Sagt det förut och jag säger det igen: Pewdiepies videos är inte min smak och jag tittar inte på dom, men jag är glad över hans framgång!

Gud vad trevlig och snäll och söt och fin du är :DDDDDDDDDDDDDDDD

Skönt att slippa se en massa hat här, du diskuterar som man bör göra

Inaktiv

Killen har ju bra humor, flera videos som inte innehåller skrikande är rätt så kul, videos där han spexar med sin hund, tjej och gör saker folk bett han göra framför kameran.

Avstängd

Menvafan Youtube länk tack.

Medlem
Skrivet av SebastianV:

Menvafan Youtube länk tack.

Menvafan testa att söka efter 'pewdiepie conan' på Youtube kanske??


signatur

no remorse

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem

Läste titeln som att conan skulle vara på pewdiepies show. tänkte helvete vad stor han måste blivit nu då

Medlem
Skrivet av Raid25:

Sagt det förut och jag säger det igen: Pewdiepies videos är inte min smak och jag tittar inte på dom, men jag är glad över hans framgång!

Om jag hade fått fem spänn varje gång jag sett den kommentaren hade jag..

ja.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kvadruppelmas:
Skrivet av SebastianV:

Menvafan Youtube länk tack.

Menvafan testa att söka efter 'pewdiepie conan' på Youtube kanske??

Av någon anledning har de klippt ner inslaget på Youtube, det som är inbäddat är längre.


signatur
Medlem

Varför är det så viktigt för folk att verkligen göra det tydligt att man minsann inte kollar på honom eller för den delen gillar hans arbete, MEEEEN stöttar honom. Som att man är rädd för att hamna i något fack eller så.

Ontopic:

Känns som att han hänger med väldigt tunga profiler nu förtiden och att det har gått väldigt fort, undrar om han känner att han passar in där

Medlem

Synd bara att det måste gå så snabbt i sådana här shower. Man hade gärna hört mer många gånger.

1
Skriv svar