FBI gör spel om get - för att krossa terrorismen

Robot
FBI gör spel om get - för att krossa terrorismen

Spelas på en Gameboy-kopia med sublima budskap.

#americas-army-special-forces, #battlefield-2


Medlem
FBI gör spel om get - för att krossa terrorismen

Och när geten går in i föremål och dör så exploderar den... passande

Medlem

Smått lustigt att amerikanska regeringen och speciellt FBI varnar för propaganda igenom propaganda.


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem
Skrivet av torylva:

Smått lustigt att amerikanska regeringen och speciellt FBI varnar för propaganda igenom propaganda.

Mnjo. Men det är ju verkligen inget nytt. Det är inte direkt bara "bad-guys" som vet vad propaganda är...

Medlem

Många människor i många länder skulle behöva förstå det ologiska i den första frasen som visas. Den är ju sjukt utbredd.
"We have to defend our traditions"

Medlem

" spelas på vad liknar en gammal Gameboy visar tydligt hur synkroniserade FBI är med målgruppen de försöker nå."
Samtidigt innehåller spelet en get och är med sin kubiska-grafik likt Minecraft.

Medlem
Skrivet av torylva:

Smått lustigt att amerikanska regeringen och speciellt FBI varnar för propaganda igenom propaganda.

Fox News och CNN levererar inte propaganda. De berättar sanningen för dig. I alla fall för över 70% av amerikanska befolkningen som sväljer statsapparatens budskap med hull och hår.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

signatur

How can we win when fools can be kings?

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av torylva:

Smått lustigt att amerikanska regeringen och speciellt FBI varnar för propaganda igenom propaganda.

Fox News och CNN levererar inte propaganda. De berättar sanningen för dig. I alla fall för över 70% av amerikanska befolkningen som sväljer statsapparatens budskap med hull och hår.

Ironi är kul ja.

Ang spelet/simulatorn och getter såg jag en äkta film gjord utav US Airforce, på nätet där de visade en film ifrån ett utav deras stora spaningsplan. På dagen flyger de högt och på natten lägre och använder nattkameror, ni vet säkert vilka plan det är.

I vart fall följde de en terrorist/taliban/isis med nattkamera i öknen tills han kom fram till en åsna, som måste varit hans favorit åsna.
Sensmoral : Håll byxorna på för även natten har ögon.

Undras hur en simulator på detta skulle funka? Går ju att spela som US som kameraman med options att spränga med missil varje åsne taliban eller som taliban och springa runt och leta söta åsnor? De rosa åsnorna ger mycket mera poäng, någon som har mer tips?


signatur

Don't argue with Idiots. They drag you down to their level and beat you with experience.

Medlem
Skrivet av Konfucius:
Skrivet av azynkron:
Skrivet av torylva:

Smått lustigt att amerikanska regeringen och speciellt FBI varnar för propaganda igenom propaganda.

Fox News och CNN levererar inte propaganda. De berättar sanningen för dig. I alla fall för över 70% av amerikanska befolkningen som sväljer statsapparatens budskap med hull och hår.

Ironi är kul ja.

Ang spelet/simulatorn och getter såg jag en äkta film gjord utav US Airforce, på nätet där de visade en film ifrån ett utav deras stora spaningsplan. På dagen flyger de högt och på natten lägre och använder nattkameror, ni vet säkert vilka plan det är.

I vart fall följde de en terrorist/taliban/isis med nattkamera i öknen tills han kom fram till en åsna, som måste varit hans favorit åsna.
Sensmoral : Håll byxorna på för även natten har ögon.

Undras hur en simulator på detta skulle funka? Går ju att spela som US som kameraman med options att spränga med missil varje åsne taliban eller som taliban och springa runt och leta söta åsnor? De rosa åsnorna ger mycket mera poäng, någon som har mer tips?

Lol.
Jag insåg just att jag hade börjat din andra mening med "ang propaganda såg jag en film..." om jag hade skrivit den. Vad olika man tänker

1
Skriv svar