Robot
Hitman

FZ:s Joakim Bennet har testat det senaste spelet i en anrik serie, och har funnit en lönnmördare som kan befinna sig i ett prekärt läge, där hela hans framtid står på spel.


Ambassadör
Xbox
Hitman

Låter väldigt oroväckande. Även om de lyckas fixa till alla buggar så låter det ärligt talat som en flopp. Synd.


signatur

Jump in.

Medlem

Jag minns att jag älskade Hitman 2 och Blood Money som var stora spel vari man kunde välja sin utrustning innan uppdragen, ha med sprutor och leka i öppna banor! I Absolution övergav man detta för en mer linjär historia. Det gjorde att jag aldrig testade Absolution. När jag först såg nya Hitman blev jag nyfiken, men efter all information jag fått om episodsbaserat spel och bristen(?) på dödliga sprutor så får det nog bli pass. Dessutom verkar det inte bli någon större övergripande story i detta nya Hitman(?)

Hoppas verkligen de skjuter fram spelet och levererar ett komplett spel istället. Men det lär inte hända.


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

låter inte bra alls

Medlem

Har ögonen istället på Alekhine's gun, man får ett helt spel och det är mer Hitman än Hitman-spelen själva. Kommer ut om en månad.
Kolla på lite gameplay här: https://youtu.be/YCleKh2OE7s

Medlem

Almost Famous. Golden god-grejen alltså.

Medlem
Skrivet av Shinsen:

Har ögonen istället på Alekhine's gun, man får ett helt spel och det är mer Hitman än Hitman-spelen själva. Kommer ut om en månad.
Kolla på lite gameplay här: https://youtu.be/YCleKh2OE7s

Verkar påminna mycket om Death To Spies vilket var grymt svårt och underhållande.

Medlem

Det bästa var ju att läsa tidningen efter ett uppdrag i blood money.

Men det lär man aldrig se igen

Medlem

Känns som att den här hästen är död...


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

En bortglömd smygapärla är Styx, Master of The shadows. Gillar ni Thief, Hitman och Splitter cell så ge Styx en chans.

Medlem

Bläää för episodspel. Kommer vänta tills hela finns tillgängligt. Enligt mig är inte spelet släppt och redo att spelas förrän man kan köpa hela...


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

1
Skriv svar