15 minuter från Cataclysm

Medlem
15 minuter från Cataclysm

vill ha


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem
Medlem

Ni kan praktiskt taget se allting från cataclysm på youtube nu....

Här är en kanal med cataclysm material som jag gillar speciellt
http://www.youtube.com/user/totalhalibut?blend=1&ob=4

Medlem
Skrivet av Warwick:

Ni kan praktiskt taget se allting från cataclysm på youtube nu....

Här är en kanal med cataclysm material som jag gillar speciellt
http://www.youtube.com/user/totalhalibut?blend=1&ob=4

Tackar. När tror du Cataclysm släpps? Lagom till vinter?


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

Jag vill ju inte se allt nu. Tror jag skippar gameplay-filmer.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Warwick:

Ni kan praktiskt taget se allting från cataclysm på youtube nu....

Här är en kanal med cataclysm material som jag gillar speciellt
http://www.youtube.com/user/totalhalibut?blend=1&ob=4

Tackar. När tror du Cataclysm släpps? Lagom till vinter?

Finns inget officiellt datum men det går rykten om att det ska släppas till jul

Medlem

Dåligt FZ! Eftersom ni inte har kommentarer kunde ni lika gärna ha länkat någon annan Cataclysmpreview från Youtube som är MYCKET bättre.


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Medlem
Skrivet av Achronos:

Dåligt FZ! Eftersom ni inte har kommentarer kunde ni lika gärna ha länkat någon annan Cataclysmpreview från Youtube som är MYCKET bättre.

jag tänker mig att det just är kommenterar du gör i och med detta. I vilket fall, det är inte någon avancerad preview. Vad skulle du vilja se från betan? Några härliga idéer?


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Achronos:

Dåligt FZ! Eftersom ni inte har kommentarer kunde ni lika gärna ha länkat någon annan Cataclysmpreview från Youtube som är MYCKET bättre.

jag tänker mig att det just är kommenterar du gör i och med detta. I vilket fall, det är inte någon avancerad preview. Vad skulle du vilja se från betan? Några härliga idéer?

En liten titt på de olika zonerna kanske? Desolace och barrens ska ju ha ändrats ganska mycket.


signatur

Metal is best served heavy.

Medlem

spring, spring spring, högerklick, klick, accept.

spring, spring, spring. klick. klick, klick, klick.

spring, spring, spring. högerklick, klick, accept reward.

Ser ut som World of Warcraft.

Inaktiv

Havrefras. Seriöst? *rolleyes*


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Medlem

Not "Awesome!:D" At all


signatur

while(I.alive()){cout << I.says("Tjenare");}

Medlem

Jag har knappt sett någonting från desolace..stavade jag det rätt? Tror det fick ett nytt namn faktiskt

Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Warwick:

Ni kan praktiskt taget se allting från cataclysm på youtube nu....

Här är en kanal med cataclysm material som jag gillar speciellt
http://www.youtube.com/user/totalhalibut?blend=1&ob=4

Tackar. När tror du Cataclysm släpps? Lagom till vinter?

Blizzard har sagt att dom "kanske" får ut Cataclysm i år. Så jag tippar på december - februari. Någon gång där.

Medlem
Skrivet av Red_warning:
Skrivet av Harpa:
Skrivet av Achronos:

Dåligt FZ! Eftersom ni inte har kommentarer kunde ni lika gärna ha länkat någon annan Cataclysmpreview från Youtube som är MYCKET bättre.

jag tänker mig att det just är kommenterar du gör i och med detta. I vilket fall, det är inte någon avancerad preview. Vad skulle du vilja se från betan? Några härliga idéer?

En liten titt på de olika zonerna kanske? Desolace och barrens ska ju ha ändrats ganska mycket.

Japp, jag skulle också vilja se hur Azeroth har ändrats. Men i så fall med någon som pratar i filmen, blir så mycket intressantare då!


signatur

Asus P5Q Pro | E8500 3.16GHz | XFX HD4890 1GB | Corsair 2x2GB | Corsair 620W | Spinpoint F1 1TB | Antec P183 | BenQ G2411HD 24" | Dell 17"

Inaktiv

Förbokat och klart! Ska lvla en 80 Goblin som också blir min första Horde karaktär!

Medlem

Kan rekommendera att kolla den här live streamingen http://www.livestream.com/eugeetv av en amerikan av Cataclysm betan.

Medlem

barrens har inte ändrats så jätte mycket, bara en spricka längst ner innan southern barrens annars samma lika. tanaris är ändrat samt thousand needles som är en sjö just nu. den som vill ha lite bilder kan pma mig så kan ni få lite så kan ja flyga runt o ta nåra.

Känns som om det var 1984 igen, go Wow!


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

håller dessa goblins på att mina WARPSTONE? om du inte vet warpstone är så ser det ut så där och är från warhammer, fy skäms activision, att rippa från andra så där...

fast å andra sidan har ju activision inte gjort nått bra. :\


signatur

"Bobby Kotick is like Darth Vader, once a human, now more machine..."

Medlem

Ser ut som det alltid gjort... tur man slutat med wow.. i ärlighetens namn så håller grafiken i wow inte måttet längre om man tittar runt lite på andra spel..

Medlem

Blev mer sugen på havrefras än på WoW. Tack vare FZ kommer jag smaska på trevlig frukost de närmsta dagarna. Tänka sig...

Medlem

Desolace har inte ändrats väldigt mycket. Nu spoilar jag lite:

Det är lite gräs och skog i mitten av hela stället, resten ser lika ut (om jag nu minns rätt, inget märkvärdigt iaf)

Barrens är det en stor spricka mitt igenom, Northern Barrens är för horde, och Southern är för både horde & ally, dvs. att ally även har fått en egen liten by precis innan Stonetalon Mountains.

De ställen jag tycker är coolast hittills är Thousand Needels, Orgrimmar, Mount Hyjal och den nya battlegrounden Twin Peaks.

Edit: glömde ju nästan.. de nya instancerna Halls of Origination, Skywall (raid) och Bastion of Twilight (raid) är också riktigt nice

Medlem
Skrivet av Twalec:

Ser ut som det alltid gjort... tur man slutat med wow.. i ärlighetens namn så håller grafiken i wow inte måttet längre om man tittar runt lite på andra spel..

Nä men för sådana som går efter känslan mer än grafik så gör det de

Medlem

Akta den schtekiga poolen!

Medlem

hette spelaren i den första filmen "havrefras"?

Inaktiv
Skrivet av Wartex:

spring, spring spring, högerklick, klick, accept.

spring, spring, spring. klick. klick, klick, klick.

spring, spring, spring. högerklick, klick, accept reward.

Ser ut som World of Warcraft.

Som vilket spel som helst.

Ungefär hur många procent av spel klickar man och springer i?

Medlem

Ere bara ja eller har den där bilen sjukt för många växlar? :S

Medlem
Skrivet av Wartex:

spring, spring spring, högerklick, klick, accept.

spring, spring, spring. klick. klick, klick, klick.

spring, spring, spring. högerklick, klick, accept reward.

Ser ut som World of Warcraft.

tur att inte super mario var så.. eller MW2.. usch för sådana spel!

Medlem

Aktiverade mitt acc i går för första gången på över ett år efter att kikat på några Cataclysm filmer.

1
Skriv svar