Se Pewdiepies nya skräckserie gratis

Robot
Se Pewdiepies nya skräckserie gratis

Felix Kjellberg besöker ett mentalsjukhus och blir skrämd på riktigt i hans första serie på Youtube Red.


Medlem
Se Pewdiepies nya skräckserie gratis

Värt priset för att se resten av avsnitten? tveksamt..

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Kerrai:

Värt priset för att se resten av avsnitten? tveksamt..

Jag är lite sugen på Youtube Red när och om det kommer till Sverige.


signatur
Medlem

Töntigt och inte så läskigt, men det är bara min åsikt så bli inte arg på mig pewdiepie lovers.

Medlem

Tittade mycket på pewdiepie när han lirade amnesia och en del därefter. Men nu är det år sen jag såg på han tröttnade en hel del. Dock tycker jag detta var rätt underhållande och rätt häftigt gjort. betala för att se sådant här ? alldrig..... men släppst det gratis så tittar jag gärna vidare på dem

Medlem

Läskigt? Släpp snubben i Aleppo mitt i natten så ska vi se på läskigt.

Här är ju allting uppstyrt (Felix vet att ingenting kan skada honom) vilket tar bort udden av det hela.

Om det sedan ska kosta pengar? Grattis till den jäveln som har råd/vill betala för denna dynga.

Medlem

Tittar hellre på en testbild.

Medlem

Yea... nej tack.

Då är Gaki No Tsukai - Haunted Hotel (och deras liknande) extremt mycket mer underhållande för dom som inte sett.


signatur

The more I practice, the luckier I get.

Medlem

Känns som en rätt trött idé. Det fick massa views när Felix vart skiträdd utav Amnesia, så vi kör på det.

Lite cyniskt "vad kommer folk att dela" får jag känslan av.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Gillar varken skräckfilmer eller pewdiepie

KoP
Medlem

Tyckte det faktiskt var lite småroligt. Så köpte första avsnittet för 20 spänn (jag menar 20 kr, vad fan är det att bråka om?) och kollade sen på gratisavsnittet.

Medlem

Gillade faktiskt första Episoden som kostade mig 20kr. Speciellt eftersom han (tror jag) inte hade någon aning om att Sjukhus besöket skulle gå så illa.

Medlem

Detta var väl förhoppningsvis inte det bästa avsnittet? Hände tyvärr inte mkt -.-"

Medlem
Skrivet av clappen:

Töntigt och inte så läskigt, men det är bara min åsikt så bli inte arg på mig pewdiepie lovers.

Man behöver inte vara en "pewdipe lover" ifall man ifrågasätter någon som snackar ren dynga m.m.
Var nog det som mest var barnsliga från det du skrev, sen för övrigt tyck vad du vill. Du har då inte utbrustit något överdrivet hat.

Ska bli kul att se hur det går med hans satsning. Modigt att han vågar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Blir inte hela denna satsning från Felix och Youtube kalkon så bevisar det ju att man kan sälja vad som helst och att konsumenter är dumma i huvudet i allmänhet.

Känns bara så ogenomtänkt från Youtube and sedan använda Felix som något posterchild, inte bättre att vända sig till en grupp människor som inte behöver fråga mamma eller pappa om lov om att betala för tjänsten? Känns nästan som Youtube gör en apple här, gör ett system som är till för att man ska lura barn/unga människor på pengar aka alla betalappar som existerar utan någon som helst restriktioner och kontroll.

Medlem

Jag tyckte det var enformigt och inte särskilt underhållande, men jag är antagligen utanför den tilltänkta målgruppen också. Allt gott åt Felix!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

FML
Medlem

Tyvärr alldeles för stageat och enda behållning var väl S.E.A.N .

Så här hade de varit bättre om de hade gjort de som:

https://www.youtube.com/watch?v=ACp5nTlpv6c

Även denna sägs vara stagerat, men hans panik känns äkta.

Medlem

Läskigt? Hela grejen är ju som MTV "reality" shows där allt är skådespeleri. Jag betalar om jag får se han släppas i mitt hemland, då kommer han veta sig utav vad ordet läskigt innebär.


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Ska bli kul att se hur det går med hans satsning. Modigt att han vågar.

vad jag vet så är det inte felix idé, youtube ville han skulle komma för dom hade några planer som han skulle vara med i. Så vad menar du med att han satsar i detta?

Medlem
Skrivet av alllle123:

Tittade mycket på pewdiepie när han lirade amnesia och en del därefter. Men nu är det år sen jag såg på han tröttnade en hel del. Dock tycker jag detta var rätt underhållande och rätt häftigt gjort. betala för att se sådant här ? alldrig..... men släppst det gratis så tittar jag gärna vidare på dem

Jag har typ upptäckt hans Silent Hill playthrough och han är INTE så jävla asjobbig i de och faktiskt lagom bra på ett av mina favorit-spel någonsin. Hans playthrough av Catherine är också helt okej imo. Men mycket annat är ju... "LOL so ranDUMB! Balle i fittan jesus! "osv =/

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kerrai:

Värt priset för att se resten av avsnitten? tveksamt..

Jag är lite sugen på Youtube Red när och om det kommer till Sverige.

Kör med proxy, problem löst


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

Medlem

Inget jag skulle betala för men är lite svag för metalsjukhustemat så lite småkul tyckte jag det var.

Medlem

Skulle ju varit kolsvart typ hela tiden med lite flickering, mer som Outlast. Kändes riktigt "b-igt".

Medlem
Skrivet av azynkron:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Kerrai:

Värt priset för att se resten av avsnitten? tveksamt..

Jag är lite sugen på Youtube Red när och om det kommer till Sverige.

Kör med proxy, problem löst

Man måste betala för alla proxys nu, tyvärr

Vill tacka dem som betalar för att se detta och sen laddar upp videon så att jag kan se den gratis. Ni är hjältarna vi behöver.

1
Skriv svar