Medlem
dölja namn

jag tycker att det borde finnas en möjlighet att dölja ens riktiga namn. Därför att det finns folk som vill vara med i era tävlingar men endå skydda vem man är, därför borde det iaf finnas en möjlighet att dölja efternamn.

Medlem

Till höger om där du skriver in namnet i inställningarna väljer du synlighet, alltså hur dolt du vill ha det.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Medlem

jo, men jag tänkte att man skulle kunna dölja helt för alla (utom admins på FZ), även vänner, då man troligtvis har en del kompisar man har träffat på internet, men inte vill ska veta vem man e IRL...

Medlem

Vet jättmånga som man inte ser namnet på. Jag visar mitt för att jag vill det men samtidigt så är det många som jag är intresserade av vad de kanske kan heta som jag inte kan få reda på.


signatur
W2k
Medlem

Om man inte känner någon tillräckligt bra för att visa honom/henne sitt riktiga namn, kanske man inte ska ha den personen i sin vänlista? Den är ju trots allt till för vänner.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

imo så ska man visa vem man är, mycket bättre stämningen, lättare att slippa bajs-kastning ju mera man vet vilka man tjötar med..


signatur

R.I.P The_maxx

1
Skriv svar