Snart kan du spela Need for Speed med olåst framerate

Robot
Snart kan du spela Need for Speed med olåst framerate

Japp, releasedatumet för pc-versionen är spikat.

#need-for-speed, #ea, #need-for-speed-rivals


Medlem
Snart kan du spela Need for Speed med olåst framerate

äntligen


signatur

//Peace out

Medlem
Medlem

Synd serien har så *oerhört* ojämn kvalité. Själv föredrar jag dessa spel på konsolerna tillsammans med goda vänners lag, men det var det enda Sony fuckade till (Min PS3-ratt och PC-ratt fungerar inte på PS4, onödigt av dem).

Medlem

"konoslversionen"?!?
En version för Koner i Oslo utan sista O:et?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

"UNLOCKED FRAMERATE!"

lol, banbrytande ny feature

Medlem

Unlocked framerate
Manuell låda
Rattstöd

Är det bara jag som tycker det är minimum i ett bilspel? Att folk går bananas över detta visar ju bara hur dåligt det har varit innan.

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Unlocked framerate
Manuell låda
Rattstöd

Är det bara jag som tycker det är minimum i ett bilspel? Att folk går bananas över detta visar ju bara hur dåligt det har varit innan.

Håller helt med! Bilspel utan rattstöd? Herrejävlar. Det går framåt...

Medlem
Skrivet av pelson:

"UNLOCKED FRAMERATE!"

lol, banbrytande ny feature

Tänkte precis skriva samma sak. Lite pinsamt att detta inte är standard på datorer än.

Medlem

Man vill ju åt den filmiska känslan..

Medlem

tråkiga bilar .. 99% ricerockets

Medlem
Skrivet av Kilrah:

Unlocked framerate
Manuell låda
Rattstöd

Är det bara jag som tycker det är minimum i ett bilspel? Att folk går bananas över detta visar ju bara hur dåligt det har varit innan.

Need for Speed: Rivals fick ju en rejäl känga och floppade ganska hårt på grund av just låst framerate. Genom att konstatera att man nu har låst upp uppdateringsfrekvensen undviker EA att bli sparkad av samma känga igen. Jag antar att detta handlar om att slicka gamla sår snarare än att skryta om banbrytande features.

Skrivet av seifuku:

tråkiga bilar .. 99% ricerockets

Det finns ju en Volvo 242. Vad mer begär du?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av Kilrah:

Unlocked framerate
Manuell låda
Rattstöd

Är det bara jag som tycker det är minimum i ett bilspel? Att folk går bananas över detta visar ju bara hur dåligt det har varit innan.

Need for Speed: Rivals fick ju en rejäl känga och floppade ganska hårt på grund av just låst framerate. Genom att konstatera att man nu har låst upp uppdateringsfrekvensen undviker EA att bli sparkad av samma känga igen. Jag antar att detta handlar om att slicka gamla sår snarare än att skryta om banbrytande features.

Skrivet av seifuku:

tråkiga bilar .. 99% ricerockets

Det finns ju en Volvo 242. Vad mer begär du?

hmm .. isf kanske jag skaffar det iaf

Medlem

De har väl inte ens fixat så man kan styra kameran runt bilen med tex en mus än. Hur värdelösa kodare som helst på NFS spelen.

Otroligt att denna serie säljer.

Medlem

Den känns tyvärr mer och mer som en flopp.
Jag är mycket besviken! Hade förväntningar.

För mycket cut-scenes och för lite rejs. Snyggt, men trist!


signatur

autograph

1
Skriv svar