Här är första trailern från Kanye Wests spel Only One

Robot
Här är första trailern från Kanye Wests spel Only One
Medlem
Här är första trailern från Kanye Wests spel Only One

10/10

Medlem

Spelar man som Kanye som ska vara the Only One att komma till himlen?

Medlem

Detta känns som om det hör hemma i gamla goda "FZ W.T.F".

En enkel fråga - eftersom ni inte har en mer uttalad humoristisk vinkling på denna notis - tror FZ att det finns ett intresse för spelet bland FZ:s läsare - eller fick ni betalt för denna notis?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av barockberg:

Detta känns som om det hör hemma i gamla goda "FZ W.T.F".

En enkel fråga - eftersom ni inte har en mer uttalad humoristisk vinkling på denna notis - tror FZ att det finns ett intresse för spelet bland FZ:s läsare - eller fick ni betalt för denna notis?

Ibland är materialet så knasigt så man behöver inte direkt skruva på humorn. Så nej, Kanye har inte betalat oss. Native-annonser, som de kallas, ska dessutom vara tydligt märkta.


signatur
Medlem
Medlem

Kid Icarus 2.0

Medlem

Where can I pre-order?

KoP
Medlem

Hoppas bara spelet inte känns som något billigt cash-in utan att det vill förmedla något fint. Annars blir det ganska smaklöst om han skor sig på sin mors död.

Medlem

Det är nog mest reklam för Tidal. Musiktjänsten som tog över världen och krossade Spotify och Itunes.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem

Kommer hon till helvetet om hon failar?

Medlem

Det här är exakt den sortens content jag vill se mer av.

Medlem

Om ett spel heter "the game" så är detta en indikation på att spelet i fråga är brutalt o-bra

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rocky Dennis:

Det här är exakt den sortens content jag vill se mer av.

Taget!


signatur
Medlem
Medlem

Kanye West?!
Never heard of her!

rot
Medlem

Men vad fan.. ha ha..

Medlem

Shit vad han är bränd!


signatur

P.L.U.R

Skribent
Skrivet av barockberg:

Detta känns som om det hör hemma i gamla goda "FZ W.T.F".

En enkel fråga - eftersom ni inte har en mer uttalad humoristisk vinkling på denna notis - tror FZ att det finns ett intresse för spelet bland FZ:s läsare - eller fick ni betalt för denna notis?

Det kändes lockande att skriva något lustigt, men eftersom spelet ändå handlar om hans döda mamma så lät jag bli. Hade spelet hetat Kanye West: The Game, däremot..


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Men asså vadå? Jag hatar ju Kanye, men spelet såg väll inte så farligt ut? Tyckte det såg lite trevligt ut tom.

Utan Kanye i beskrivningen hade jag blivit lite intresserad

Medlem

Okej ännu ett spel från en celebrity, säkert ett skitsp....oh, that went dark fast.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Så går det om man gör misslyckade skönhetsoperationer mot doktorns inrådan.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Var det någon som hade slängt in en handgranat i pastellådan?


signatur

Wasted.White.Boys

Medlem
Skrivet av barockberg:

Detta känns som om det hör hemma i gamla goda "FZ W.T.F".

En enkel fråga - eftersom ni inte har en mer uttalad humoristisk vinkling på denna notis - tror FZ att det finns ett intresse för spelet bland FZ:s läsare - eller fick ni betalt för denna notis?

FZ signerade kontrakt med Kanye, så dom sålde sin själ till djävulen. Nästa låt är Kanye West Feat. FZ - Only one


signatur

Mother of God, GTA V is soon here!

Medlem
1
Skriv svar