Watch Dogs 2 bekräftat!

Medlem
Watch Dogs 2 bekräftat!

Om det skall sälja måste det bli bättre än hacker modden till GTA5. Om spelvärlden är lika död som gången innnan vinner GTA5 varja gång.

Medlem

Köper nog inget mer från Ubi.
Blev att avboka The Division. Stör mig som fan på att de negraderar grafiken på konsolversionen. Sen såg ju Watch Dogs ut som skit också när det kom.

Medlem

Hellre 60 FPS och lite sämre grafik.

Medlem
Medlem
Skrivet av JaoL:

Köper nog inget mer från Ubi.
Blev att avboka The Division. Stör mig som fan på att de negraderar grafiken på konsolversionen. Sen såg ju Watch Dogs ut som skit också när det kom.

Jag förstår inte riktigt hur folk som spelar på Konsoll kan förvänta sig bra grafik - framför allt inte i ett så stort spel som The Division. I min mening är det smällen man får ta mot garantin att spelen är i princip garanterade att fungera med hårdvara som kostar en bråkdel av vad en hyfsad PC gör.

Avboka hur mycket du vill men var också medveten om de begränsningar som ditt val av plattform har.

Medlem

Första spelet var ju så trist att jag blir uttråkad bara av att läsa rubriken till denna artikel.

Medlem

Jag verkar vara en av få som uppskattade Watch Dogs, men förmodligen var det för att jag köpte det ett år efter det kom och det hade "omvänd hype" i och med att jag förväntade mig ett ganska dåligt spel pga all kritik. Stämningsfullt, utmanande svårt i vissa lägen, ganska fin miljö trots PS4 och en rätt så "innehållslös" värld. Jag ser fram mot Watch Dogs II iaf.


signatur

En av två halvor i spelpodden Gejma. 🎮

Medlem

http://www.theguardian.com/technology/2015/jul/06/ubisoft-chi...

http://www.gamepur.com/news/19493-ubisoft-worked-new-approach...

Well that escalated quickly with "The Division".

Får se hur det blir med presentationen med Watch Dogs 2.


signatur

PS3 Slim 320GB (1TB) | Wii U Premium | Xbox 360 250GB | X1 1TB | PS5 + Corsair MP600 Core 2TB | New 3DS XL + Katsukity's Capture Card | PS Vita 32GB | Ryzen 5800X3D, 32GB DDR4 3000Mhz, 240GB SSD, 4TB SSD (Kingston KC3000), Radeon 6700XT, 3TB+4TB HDD, B450M-DS3H | Nintendo Switch

Medlem

Jag gillade första Watch Dogs, så ser fram emot uppföljaren

Gen
Medlem

Spelar man Watch Dogs och sedan GTA 5 så inser man hur många gånger bättre GTA 5 är än skräpspelet W_D. Visst, det har väl sina små ljusglimtar men det mesta är mörker. Dock är det roligare att spela nu än tidigare eftersom de flesta tekniska problemen är lösta.

Medlem

Det enda jag kan tänka mig att köpa från Ubisoft numera är nästa South Park spel, annars blir jag inte såld över deras resterande titlar, särskilt inte Assassins Creed.

Medlem
Skrivet av Gen:

Spelar man Watch Dogs och sedan GTA 5 så inser man hur många gånger bättre GTA 5 är än skräpspelet W_D. Visst, det har väl sina små ljusglimtar men det mesta är mörker. Dock är det roligare att spela nu än tidigare eftersom de flesta tekniska problemen är lösta.

Det är skillnad på Rockstar som haft denna erfarenhet i många år, mot en ubisoft studio som antagligen inte gjort liknande, och dessutom var det kaos tydligen under utvecklingstiden.

Watch Dogs var absolut inget dåligt spel. Gun gameplay, explosioner, effekter, top notch.

Medlem

Jag minns när jag såg E3 trailern. Var helt ställd, såg så jävla awesome ut helt enkelt.
Och sen spelade jag spelet & blev så extremt besviken.
Har nog aldrig blivit så besviken av ett spel förut, tvivlar starkt på att någon stor förändring kommer ske med 2an.

Medlem

Jag gillade Watch_dogs rejält, och jag gillar GTA V också. Jag klarar av att gilla båda spelen samtidigt. Ser fram emot WD2!


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

Medlem

Kunde dom inte ha lagt resurser på något annat?

Medlem

Var väl inget större fel på ettan mer än att det var lite enformigt, så jag hoppas på mer variation i 2:an.

Inaktiv

Watch Dogs hade potential som utvecklarna aldrig lyckats utveckla speciellt väl. Med lite tur kan WD2 åstadkomma något mer.

Medlem

Vill påriktigt någon ens ha ett till watch dogs?

Medlem

Grafik hit o dit... kolla bara på tex Macdonalds mat ser inte häller ut som dom visar på skyltarna men den är fortfarande go.

Medlem

hahahahha. Nej tack.

Medlem
Skrivet av anon_98854:

Watch Dogs hade potential som utvecklarna aldrig lyckats utveckla speciellt väl. Med lite tur kan WD2 åstadkomma något mer.

Skulle vilja att påstå att det skulle krävas enorma mängder tur för det att inträffa, ungefär som att singla en slant och få den att landa på kanten.

Aldrig varit så besviken på ett spel som på Watchdogs, fruktansvärt ounyttjad potential förpackad i den sämsta storyn någonsin.

Medlem

signatur

Grafik: Nvidia RTX 3060 TI Ram: 16GB
Processor: RYZEN 7 5800x3d
Skärm 1 : LG UltraGear Nvidia Gsync 2560x1440 165hz
Skärm 2 : Samsung 4k 60hz
Hårddiskar: Samsung SSD 500GB. Samsung NVMe 1TB. Western dig 3TB

Medlem
Skrivet av JaoL:

Köper nog inget mer från Ubi.
Blev att avboka The Division. Stör mig som fan på att de negraderar grafiken på konsolversionen. Sen såg ju Watch Dogs ut som skit också när det kom.

Då skippade du The Witcher 3: Wild Hunt av samma skäl förmodar jag?

Om grafiken är det enda du utgår från kanske du ska börja kika på Tech Demos till fysik-, och grafikmotorer istället för spel. Bara en tanke.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Flakmonkey

Inte lirat Watch Dogs men man kan väl hoppas på att det här går samma väg som Assassins Creed. Där var ju första delen var en besvikelse för många medan uppföljaren blev riktigt bra eftersom utvecklarna hade mer erfarenhet av plattformen samt att de tagit till sig mycket av den kritik de fick.

Medlem
Skrivet av akitaka:

Grafik hit o dit... kolla bara på tex Macdonalds mat ser inte häller ut som dom visar på skyltarna men den är fortfarande go.

Nej den smakar skit!!
Men du har helt rätt, chiliconcarne ser faktiskt ut som skit och smakar fantastiskt!

Grafiken gör inte ett spel, men såvitt jag kunnat läsa mig till åtminstone så har watchdogs inget annat heller :/


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem
Gen
Medlem
Skrivet av Vercadi:
Skrivet av Gen:

Spelar man Watch Dogs och sedan GTA 5 så inser man hur många gånger bättre GTA 5 är än skräpspelet W_D. Visst, det har väl sina små ljusglimtar men det mesta är mörker. Dock är det roligare att spela nu än tidigare eftersom de flesta tekniska problemen är lösta.

Det är skillnad på Rockstar som haft denna erfarenhet i många år, mot en ubisoft studio som antagligen inte gjort liknande, och dessutom var det kaos tydligen under utvecklingstiden.

Watch Dogs var absolut inget dåligt spel. Gun gameplay, explosioner, effekter, top notch.

Förvisso men det gör inte saken bättre att Ubisoft släpper en trailer som inte representerar slutprodukten, ett spel som inte ens går att starta de första 2-3 dagarna som sen visar sig lida av massiva tekniska problem och som flera nämn har en kass story och tråkig protagonist.

Medlem

Första var mediokert. Ganska tråkig huvudkaraktär. Jag hoppas detta blir vad det första skulle varit.

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Vill påriktigt någon ens ha ett till watch dogs?

Ja tack. Och jag hoppas det blir lite vad Assassin's Creed 2 var i jämförelse till ettan.


signatur

PSN: MrOakenborn

12
Skriv svar