NPD: Red Dead dominerar försäljningslistorna

Medlem
Skrivet av molg:
Skrivet av realin:

Ni som vill ha det till PC, skaffa er en PS3.

Nej tack. Jag har redan en spelmaskin, en PC, som är mer optimal för att lira spel på (enligt mig, so no flame plz). Och eftersom jag tycker PC är bättre vill jag inte slänga 3000 på en playstation 3 för att spela ett spel.

Ge mig PC-version plz!

99% av alla nya spel släpps exklusivt till konsol eller sen portas till pc 10månder efter.

gillar man spel så är konsol ett självklart val i vardagsrummet.

men du kanske vill lira cs resten av livet på din ûbderdator1337?


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Har inte tyckt gta varit särskillt roligt sen gta gick över till 3D. Diggade China Wars till NDS ett tag men blev rätt trisst i längden det också. RDR har dock en ypperlig atmosfär så det ryker om det! Så fort man tänker på spelet vill man spela, synd att man är på jobbet. :/

Inaktiv

Håller helt klart med. Xbox 360 säljer mera spel!

Flera speltimmar. Det är en "spelkonsol" inget annat.

Medlem

RDR är det bästa jag spelat på länge. Vissa sidouppdrag kan visserligen vara lite tråkiga (läs: plocka blommor), men stämningen och storyn är bland det bästa som jag sett i ett spel.

Multiplayerdelen är också bra. Free Roam är ok, men som någon sade, co-op missions är apkul!

Medlem
Skrivet av showerguy:

Håller helt klart med. Xbox 360 säljer mera spel!

Flera speltimmar. Det är en "spelkonsol" inget annat.

Men kan du sluta tjata om din älskade Xbox i varenda tråd? Du börjar banne mig bli värre än Redmac...

Vad är då Ps3 och Wii om de inte är spelkonsoller?

Inaktiv

RDR är ju superkul, både online och offline! (tips, online är sjukt mycket roligare om man har några buddies)

Medlem
Skrivet av Jozo:

Men kan du sluta tjata om din älskade Xbox i varenda tråd? Du börjar banne mig bli värre än Redmac...

hörru, det där var väl ändå onödigt. Finns en stor skillnad mellan oss!

btw. USA är inte representativ för världens spelförsäljning. Dessutom så har inte NPD tillgång all försäljningsstatistik i hela USA.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av Jozo:

Men kan du sluta tjata om din älskade Xbox i varenda tråd? Du börjar banne mig bli värre än Redmac...

hörru, det där var väl ändå onödigt. Finns en stor skillnad mellan oss!

btw. USA är inte representativ för världens spelförsäljning. Dessutom så har inte NPD tillgång all försäljningsstatistik i hela USA.

Du får ursäkta, men jag börjar bara bli så trött på hans eviga tjat om sitt Xbox i varenda tråd...

12
Skriv svar