Fz problem med Opera?

Medlem
Fz problem med Opera?

Ja, upptäckte en märklig sak, ska sidan verkligen se ut såhär?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Hmm. Vilken version har du? Jag har Opera 9 och FZ fungerar felfritt med undtantag för ett par knappar där texten inte är rätt placerad.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Opera 9 här med.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

När jag tänker efter, så ser det ut som om vissa lager (DIV-taggar) på sidan är markerade. Det kan bli så om du har en Widget (eller "Manick" som det så grant är översatt till) som kan ändra eller ta bort lagren på sidorna. Vad har du för plugins?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Bara standardgrejerna, har inte dragit hem något extra.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

Jag har tyvärr inte en aning om vad som kan vara fel. Har den varit så sedan du installerade Opera eller blev det så nyligen? Du kanske har ngt annat program, t ex ett program som skal blockera reklam med mera som påverkar visningen i Opera.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Skägg.
10 Chambers

Ser ut som Battle for Middle Earth-puffen tar över vissa andra bilder, skummish


signatur
Medlem

Nu har det i varje fall fixat sig lite, men det är fortfarande en liten märklig radda med smileys nere i botten på sidan.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Antikvitet

Det där ser ut som ett rejält cache-fel, din webbläsare blandar ihop de cachade bildfilerna. Töm cachen och håll tummarna för att det löser sig.


signatur

John Severinson, före detta chefredaktör - Läs min blogg

1
Skriv svar