Blizzard anordnar författartävling

Robot
Medlem
Blizzard anordnar författartävling

Jag funderar på att skriva något.... Inom Warcraft världen dock.... Men vet inte om jag orkar...

EDIT: Dessutom känns det som att chansen att vinna är 0.5%....

17 miljoner ord på förra tävlingen?? Lär bli minst 20 miljoner denna tävling.....

Men jag är allt sugen på att hälsa på Blizzard och ta mitt Frostmourne svärd med mig!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

0.5%? Den är nog mycket mindre än så...


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Då är det väl bara att ta i så det knakar.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

Medlem

Har börjat, men lyckas bara få ihop 1000. :/

Medlem
Skrivet av Remus:

Men jag är allt sugen på att hälsa på Blizzard och ta mitt Frostmourne svärd med mig!

Time for dual-wield?

Moderator | Testpilot

Skrev just klart en egen bok själv som åker ut i butik under senare år. Kan dock inget om detta jävla universum så blä.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Inaktiv

Någon som kan skriva gratis åt mig?


signatur

The Sith Lords Restored Content Mod (TSLRCM) 1.8: http://deadlystream.com/forum/files/file/197-tsl-restored-con...

Medlem

Har noll koll på Blizzard-universum, så tyvärr blir de nog ingen tävling för mig.

Medlem
Skrivet av Mahone:

Har noll koll på Blizzard-universum, så tyvärr blir de nog ingen tävling för mig.

Same.

Faaaast, hur svårt kan det vara att googla några namn osv?


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Enkelt att skriva något, men jag är tyvärr inte intresserad av Blizzards "populära universum", det förefaller andefattigt.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar