Japan får nya Playstation 3-modeller

Robot
Japan får nya Playstation 3-modeller
Medlem
Japan får nya Playstation 3-modeller

Oh! Den kanske kommer hit så väntar lite med att köpa då :>


signatur

osv.

Medlem

Annars är det ju lätt att själv peta in en större HD i ps3-an, finns en liten lucka för ändamålet och det påverkar inte ens garantin.

Medlem
Skrivet av atiko:

Annars är det ju lätt att själv peta in en större HD i ps3-an, finns en liten lucka för ändamålet och det påverkar inte ens garantin.

Jupp, satte in en 320 GB HDD för någon vecka sedan. Det var skit lätt. :0


signatur

PSN: Zynox92

Medlem

Föredrar den nog i svart men den kan säkert matcha snyggt i många vardagsrum. Är konsolpriserna betydligt lägre i japan?

Inaktiv
Skrivet av elimsen:

Föredrar den nog i svart men den kan säkert matcha snyggt i många vardagsrum. Är konsolpriserna betydligt lägre i japan?

Det är mycket billigare, ex jag köpte mitt PSP där i December 2004 nästan ett år innan det släpptes i Sverige för 1300kr.

Jag köpte också mitt Wii där för nått år sedan för 1300kr, kostade 2500kr i Sverige.

Medlem

Hmm, känner att jag nog vill ha en vit ps3. Den var ju vacker.


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Fujiwara:
Skrivet av elimsen:

Föredrar den nog i svart men den kan säkert matcha snyggt i många vardagsrum. Är konsolpriserna betydligt lägre i japan?

Det är mycket billigare, ex jag köpte mitt PSP där i December 2004 nästan ett år innan det släpptes i Sverige för 1300kr.

Jag köpte också mitt Wii där för nått år sedan för 1300kr, kostade 2500kr i Sverige.

En väldigt simpel fråga då, hur lätt är det att byta Firm-ware så att maskinen blir på engelska igen eller är den det från början?

Medlem

Så Sony går över till vit och Microsoft till svart?

Air
Medlem

Fin ju, kanske blir en sådan för mig då !
Får en "Playstation 1" känsla över den

Air
Medlem
Skrivet av Mahone:

Så Sony går över till vit och Microsoft till svart?

Yes, tydligen.

Medlem

Bild på en vit tjockis-PS3.
Källa. Inte helt fel att ha en tjockis i vitt men jag tycker i alla fall att slim-versionen ser bättre ut i svart.

Lol @ Pastafarianism referens.

Bryr mig inte om hur den ser ut, Xboxen är fortfarande bättre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Zyreth:
Skrivet av atiko:

Annars är det ju lätt att själv peta in en större HD i ps3-an, finns en liten lucka för ändamålet och det påverkar inte ens garantin.

Jupp, satte in en 320 GB HDD för någon vecka sedan. Det var skit lätt. :0

Ja, den enda anledningen att köpa den skulle vara om man vill ha en vit. Själv kommer jag nog hellre att öka storleken på min befintliga ps3a då jag endast har 40 gigaren...:O

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Bryr mig inte om hur den ser ut, Xboxen är fortfarande bättre.

Bryr mig inte om den är svart eller vitt den är endå snyggare och bättre än xbox 3**

Men själv tycker jag nog nästan att den stora är snyggare i vitt men inget emot slim i vitt men tycker det är drygt med alla versioner när det bra är hårdisken som är skillnaden.
Varför bara inte Göra en med 200 gb eller nåt sen kan sony själva sälja special designade hårdiskar för ps3,an

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Bryr mig inte om hur den ser ut, Xboxen är fortfarande bättre.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Shit va snygg den är!

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Bryr mig inte om hur den ser ut, Xboxen är fortfarande bättre.

Se där, ett troll som matar dom andra trollen.....


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem

För vi i Europa gillar inte valfrihet.

Medlem
Skrivet av redmac:
Skrivet av walter_iego:

Bryr mig inte om hur den ser ut, Xboxen är fortfarande bättre.

http://i50.tinypic.com/291ncc3.gif

Who gives a shit about GiFs?


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Medlem

den svarta e mycket snyggare...

Medlem
Skrivet av Air:

Fin ju, kanske blir en sådan för mig då !
Får en "Playstation 1" känsla över den

Det var min första tanke också, stiligt!


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Tycker den var riktigt ful...
Men gör den vit och bundla med Move, kommer ingen att se skillnad mot ett Wii och målgruppen storhandlar (casuals).
Wii2 = Vit PS3?
(sakasm)

Medlem

Rätt stilren faktiskt. Gillar inte den svarta Slim modellen då plasten (skalet) ser så otroligt billig ut. Men den vita modellen ser lite annorlunda ut, i alla fall på denna bild

Medlem
Skrivet av Hazze:
Skrivet av Fujiwara:
Skrivet av elimsen:

Föredrar den nog i svart men den kan säkert matcha snyggt i många vardagsrum. Är konsolpriserna betydligt lägre i japan?

Det är mycket billigare, ex jag köpte mitt PSP där i December 2004 nästan ett år innan det släpptes i Sverige för 1300kr.

Jag köpte också mitt Wii där för nått år sedan för 1300kr, kostade 2500kr i Sverige.

En väldigt simpel fråga då, hur lätt är det att byta Firm-ware så att maskinen blir på engelska igen eller är den det från början?

det finns nog engelska att välja, dom har ju iaf sagt att spelen skall vara regions fria men filmerna är inte det, som jag har förstått iaf, kan ha fel dock men som sagt sist ja var uppdaterad på det så var det så!

1
Skriv svar