Total War: Warhammer visar äntligen upp Empire-fraktionen

Robot
Total War: Warhammer visar äntligen upp Empire-fraktionen

Grönskinnens totala motpol analyseras i ny video.


Medlem
Total War: Warhammer visar äntligen upp Empire-fraktionen

Ser så najs ut! Snälla ge oss inte ett Rome 2 2.

Medlem

Ett av få Total war spel, som faktiskt verkar bra.

Medlem

Är det någon som vet om man kan spela kampanjen med en vän?


signatur

Burn in the light.

Medlem

Vill se Vampire Counts.

Samt så längtar jag till den dagen då alla Warhammers olika fraktioner finns med i spelet. (Framförallt Skaven)

2 player CO-OP borde finnas då det funnits ett bra tag nu i Total War spelen. Skulle gärna se 4 Player MP på kampanjen.

Bokat 2 exemplar av spelet, en till mig själv och en till brorsan. Så hoppas nu att spelet håller högkvalitet och inte är en flopp sen.

The Ashen One

Bokade Collector's första dagen det kom ut enbart för att äntligen få ett bra strategy Warhammer.. Hoppas bara att det håller Shogun kvalite.
Ska förhoppningsvis bli många långa plågsamma slag med polarna över co-op som kommer skapa sår i själen.. ^^

Men som sagt! Don't Fuck This up CA!

Medlem

*faps*


signatur

I drank what?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

2/10. Varför trollar du på så många artiklar? Uppmärksamhetsbehov?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

Smaken är som baken...

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

2/10. Varför trollar du på så många artiklar? Uppmärksamhetsbehov?

Det är min åsikt. Gillar du inte det kan du helt enkelt ignorera mitt inlägg nästa gång.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Har man inget vettigt att tillägga eller intellektuell kapacitet till att skriva något konstruktivt så kan man alltid trolla lite

Medlem

Ser otroligt tråkigt och ointressant ut...

Medlem

Åh om det ändå hade varit 40k... Ska bli spännande att se hur det fungerar i praktiken, hoppas striderna är lite mer hektiska och kaotiska än vad Total War-serien brukar vara känd för, som sig bör i Warhammer. Hoppas också de bygger på tech-trädet och skill-trädet litegrann till release, såg lite innehållsfattigt ut just nu.


signatur

För övrigt anser jag att Tellus bör förstöras.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

Ånej, jag som vill spela spel för att vara cool..! Attans


signatur

Det är någon bakom dig. Bäst att kolla.

Medlem

Ser grymt ut. Sabbar CA detta åker jag dit och BITER DEM I PUNGEN.

Ni som är för stora för Warhammer kan väl gå och titta på Café Norrköping, Bingolotto eller nåt annat "vuxet" istället.

Medlem

Warhammer är väl så vuxet det kan bli?=)
Föredrar 40k men det är få universium med så mycket bakgrund och "realistiska" koncept som t.ex att det finns inga good guys i 40k.

Medlem

Ser riktigt fram emot detta, förra total war spelet var lite meh, detta verkar fokusera mycket på kartorna etc, ska bli kul!

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Ser grymt ut. Sabbar CA detta åker jag dit och BITER DEM I PUNGEN.

Ni som är för stora för Warhammer kan väl gå och titta på Café Norrköping, Bingolotto eller nåt annat "vuxet" istället.

Har väl inte med det att göra. Jag gillar inte warhammer och det har jag aldrig gjort, men jag förstår att ett TW med det temat säkert är kul för de som gör det. Eller menar du att Warhammer är barnsligt och något man växer ifrån?

Jag tänker mest att jag måste vänta 1-1,5 år på ett riktigt TW...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

Obvious troll is obvious.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av kadavriak:

Ser grymt ut. Sabbar CA detta åker jag dit och BITER DEM I PUNGEN.

Ni som är för stora för Warhammer kan väl gå och titta på Café Norrköping, Bingolotto eller nåt annat "vuxet" istället.

Har väl inte med det att göra. Jag gillar inte warhammer och det har jag aldrig gjort, men jag förstår att ett TW med det temat säkert är kul för de som gör det. Eller menar du att Warhammer är barnsligt och något man växer ifrån?

Jag tänker mest att jag måste vänta 1-1,5 år på ett riktigt TW...

Om du läste tidigare inlägg, så har vi en person i desperat behov av bekräftelse som tycker det är "töntigt".

Komiska är att han skriver på en spelsida, vilket per default gör honom till en tönt.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Propy:
Skrivet av kadavriak:

Ser grymt ut. Sabbar CA detta åker jag dit och BITER DEM I PUNGEN.

Ni som är för stora för Warhammer kan väl gå och titta på Café Norrköping, Bingolotto eller nåt annat "vuxet" istället.

Har väl inte med det att göra. Jag gillar inte warhammer och det har jag aldrig gjort, men jag förstår att ett TW med det temat säkert är kul för de som gör det. Eller menar du att Warhammer är barnsligt och något man växer ifrån?

Jag tänker mest att jag måste vänta 1-1,5 år på ett riktigt TW...

Om du läste tidigare inlägg, så har vi en person i desperat behov av bekräftelse som tycker det är "töntigt".

Komiska är att han skriver på en spelsida, vilket per default gör honom till en tönt.

Jo, jag vet. Det är inte första gången. Men det ändrar inte att man kan ha olika åsikter om ett spel. Man får faktiskt skriva trots att man inte gillar det...

Det viktigaste är väl att man kan respektera att andra tycker annorlunda, eller hur?


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

2/10. Varför trollar du på så många artiklar? Uppmärksamhetsbehov?

Det är min åsikt. Gillar du inte det kan du helt enkelt ignorera mitt inlägg nästa gång.

coolguy2000. Lite fel ställe att leka häftig ^^

Medlem

måste säga att jag är lite ledsen att GW har begravt Warhammer Fantasy

om jag inte har fel så är detta den sista spelet som utspelar sig i Warhammer Fantasy eller? har svårt att tro GW skulle tillåta mer spel att utvecklas från en död franchise

Medlem
Skrivet av MaLiBu:

måste säga att jag är lite ledsen att GW har begravt Warhammer Fantasy

om jag inte har fel så är detta den sista spelet som utspelar sig i Warhammer Fantasy eller? har svårt att tro GW skulle tillåta mer spel att utvecklas från en död franchise

Detta är det första i en trilogi av Total War: Warhammer

Är sjukt osäker på om jag ska köpa det. Vill ha det för det verkar interessant och den nyboost Total War kan behöva. Men minns samtidigt Rome 2s release och nu Chaos-pre order som jag inte vill stödja.

Medlem
Skrivet av Propy:
Skrivet av Mirage:
Skrivet av Propy:
Skrivet av kadavriak:

Ser grymt ut. Sabbar CA detta åker jag dit och BITER DEM I PUNGEN.

Ni som är för stora för Warhammer kan väl gå och titta på Café Norrköping, Bingolotto eller nåt annat "vuxet" istället.

Har väl inte med det att göra. Jag gillar inte warhammer och det har jag aldrig gjort, men jag förstår att ett TW med det temat säkert är kul för de som gör det. Eller menar du att Warhammer är barnsligt och något man växer ifrån?

Jag tänker mest att jag måste vänta 1-1,5 år på ett riktigt TW...

Om du läste tidigare inlägg, så har vi en person i desperat behov av bekräftelse som tycker det är "töntigt".

Komiska är att han skriver på en spelsida, vilket per default gör honom till en tönt.

Jo, jag vet. Det är inte första gången. Men det ändrar inte att man kan ha olika åsikter om ett spel. Man får faktiskt skriva trots att man inte gillar det...

Det viktigaste är väl att man kan respektera att andra tycker annorlunda, eller hur?

Alla får tycka vad de vill, det komiska här var att han kastade bajs i glashus.


signatur

I drank what?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

2/10. Varför trollar du på så många artiklar? Uppmärksamhetsbehov?

Det är min åsikt. Gillar du inte det kan du helt enkelt ignorera mitt inlägg nästa gång.

Hade du börjat ignorera nyheten från början så hade du sluppit denna diskussion.

Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

Jag håller inte med dig på det men jag respekterar din åsikt. Är ledsen att du får stå ut med så mycket "hat" eller vad man ska kalla det.

Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

2/10. Varför trollar du på så många artiklar? Uppmärksamhetsbehov?

"Att säga att man ogillar nåt är att trolla"

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Mastermind530974:
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

Jag håller inte med dig på det men jag respekterar din åsikt. Är ledsen att du får stå ut med så mycket "hat" eller vad man ska kalla det.

Skrivet av Mastermind530974:
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Kleptoman:

Warhammer är sjukt töntigt imo.

2/10. Varför trollar du på så många artiklar? Uppmärksamhetsbehov?

"Att säga att man ogillar nåt är att trolla"

Nej, och du borde snappat upp en ledtråd i "så många artiklar". Killen är bara ute efter reaktioner, och droppar negativa one-liners på var och varannan nyhet. Nedan har du länkar till ett axplock.

http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160209/ex-jatten-gametrai...
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160203/dirt-rally-kan-fa-...
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160127/motvind-for-john-s...
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160121/gta-v-aterskapas-i...
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160126/se-ett-turtles-spe...
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160202/battalion-1944-ant...
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20160203/wildstar-far-stor-...

Medlem

Taggad på att se sjö striderna i detta

12
Skriv svar