Jodå, det blir ett Call of Duty i år också

Robot
Medlem
Jodå, det blir ett Call of Duty i år också

Kvarnarna maler på.

Medlem

Fanns det inte en 10-års plan för Destiny?

Gen
Medlem

"Kvantitet framför kvalitet" - Activision Blizzard

Medlem
Skrivet av Thane:

Fanns det inte en 10-års plan för Destiny?

They fcked it up. Så inom 8 år bör det finnas 3-4 st Destiny...


signatur

Lead 3D Artist, Sweden
Xeon Gold 6246R, 2 x Nvidia RTX A5000 24 GB + NVLink, 384 GB ECC RAM

Medlem

"Destiny 2, World of Warcraft-expansion och Destiny 2 i Activisons framtidsvision."

Två nya Destiny 2?

Medlem
Skrivet av Nocturnal77:
Skrivet av Thane:

Fanns det inte en 10-års plan för Destiny?

They fcked it up. Så inom 8 år bör det finnas 3-4 st Destiny...

10-års planen för Destiny inkluderar väl dlc samt uppföljare? Det är en tidsplan för varumärket, inte första spelet. Så tolkar jag det iaf. Annat vore väldigt konstigt

Medlem

"Destiny 2 : Now we finally bring storytelling into the franchise! Psyche, we are Activision, no story for you! Give us money!"


signatur

Varför skriver ni om detta nu?

Medlem

Inte någon framtids/nutids pangare den här gången, snälla?

Inaktiv

Frågan blir ju då om de tänker bygga vidare på det utskällda Ghost eller inte. Med tanke på att Cod Ghost, Advanced Warfare och Black Ops samtliga verkar köra "sci fi i närtid" så kanske det vore på tiden med en annan tidsera.

Medlem

Gamespot sa att det heter Call of Duty Ghosts 2...

Medlem

Future exo lazer warfare. Nytt för i år är att du kan trippelhoppa, springa uppe i taket och teleportera dig.Nä nu räcker det.. ge oss vietnam eller gerillakrig i afrika eller nåt. Spyr av allt sci-fi bullshit.

Medlem

Snälla,bara dö ut ngn gång. Eller det bästa,återgå till att vara ett riktigt bra spel dvs cod1 och 2


signatur

More COOP for the masses

Medlem

Och jag bara fortsätter läsa om det där CoD år efter år som heter lite olika efteråt med nummer och/eller text. Have another one!


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av kanshira:

Future exo lazer warfare. Nytt för i år är att du kan trippelhoppa, springa uppe i taket och teleportera dig.Nä nu räcker det.. ge oss vietnam eller gerillakrig i afrika eller nåt. Spyr av allt sci-fi bullshit.

Samma här! Så trött på det. Ge mig ww2 eller kalla kriget, men lugna ner er med sci-fi nu!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Hade blivit gladare över en HD remake av COD4 än det här...


signatur

Love, Dedication and Aim.
www.twitch.com/unforgottenlive

Skrivet av Gen:

"Kvantitet framför kvalitet" - Activision Blizzard

Tror inte dem hör våra klagomål för alla pengar som rullar in för dem

Medlem

Kommer fortfarande sälja som smör. Så länge det säljer som de gör så kommer knappast något ändras. Re-genhealth, vapen utan rekyl och springochskjut-prickskyttegevär till alla!

Medlem
Skrivet av unforg0tten:

Hade blivit gladare över en HD remake av COD4 än det här...

Jag undrar vad som hände med remaken av MW2 som det skrevs om för något år sedan, var här på fz i alla fall. Var privatpersoner som skrev på och efter det hade det meddelats att det skulle göras en remake.

Inaktiv

Q3 motorn igen då.

Medlem
Skrivet av adamtore:

Q3 motorn igen då.

vill du ha en näsduk?

Gen
Medlem
Skrivet av Mastermind530974:
Skrivet av Gen:

"Kvantitet framför kvalitet" - Activision Blizzard

Tror inte dem hör våra klagomål för alla pengar som rullar in för dem

Precis. Så länge pöbeln köper så kan vi som ser sanningen inte göra mycket åt saken

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av adamtore:

Q3 motorn igen då.

vill du ha en näsduk?

Ja tack. Skrattar så tårarna sprutar när jag tänker på er idioter som betalar stålar för samma skit om och om igen.

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av adamtore:

Q3 motorn igen då.

vill du ha en näsduk?

Ja tack. Skrattar så tårarna sprutar när jag tänker på er idioter som betalar stålar för samma skit om och om igen.

Så nu är vi idioter? Ska du använda fler lovande ordval som visar din dumhet att inte acceptera att folk tycker olika? Man är inte en idiot ifall man gillar call of duty, det kallas att man har en annan spelsmak jämtemot dig. Eller råder det brist i ordförrådet att bara dina tjaskigare glåpord existerar?

Kan ärligt inte se vad det finns för olikheter i andra spel som får fortsättningar, arma serien är det samma sak i ettan, tvåan och trean. Sedan första battlefield har du gjort samma saker i stort sätt men bara att det är olika tidsåldrar.
samma i worms serien och ska jag göra listan längre? Är man en idiot om man gillar dom spelen också? Nja skulle inte tro det

Inaktiv
Skrivet av zliddret:
Skrivet av adamtore:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av adamtore:

Q3 motorn igen då.

vill du ha en näsduk?

Ja tack. Skrattar så tårarna sprutar när jag tänker på er idioter som betalar stålar för samma skit om och om igen.

Så nu är vi idioter? Ska du använda fler lovande ordval som visar din dumhet att inte acceptera att folk tycker olika? Man är inte en idiot ifall man gillar call of duty, det kallas att man har en annan spelsmak jämtemot dig. Eller råder det brist i ordförrådet att bara dina tjaskigare glåpord existerar?

Kan ärligt inte se vad det finns för olikheter i andra spel som får fortsättningar, arma serien är det samma sak i ettan, tvåan och trean. Sedan första battlefield har du gjort samma saker i stort sätt men bara att det är olika tidsåldrar.
samma i worms serien och ska jag göra listan längre? Är man en idiot om man gillar dom spelen också? Nja skulle inte tro det

Torka tårarna, ställ dig upp och gå skamset iväg istället. Läs också igen vad jag skrev och vad du skrev. Att du sen börjar grina.. igen, åt en ton du satte.

Du kan tycka vad du vill. Det förändrar ju inte faktan. Du kommer med åsikter, jag gav dig faktan. Vad är problemet? Du får väl torka dig med pengar om du känner för det, eller skicka pengar till IW/Activision bara för att dom verkar vara snälla killar.

Medlem
Skrivet av adamtore:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av adamtore:
Skrivet av zliddret:
Skrivet av adamtore:

Q3 motorn igen då.

vill du ha en näsduk?

Ja tack. Skrattar så tårarna sprutar när jag tänker på er idioter som betalar stålar för samma skit om och om igen.

Så nu är vi idioter? Ska du använda fler lovande ordval som visar din dumhet att inte acceptera att folk tycker olika? Man är inte en idiot ifall man gillar call of duty, det kallas att man har en annan spelsmak jämtemot dig. Eller råder det brist i ordförrådet att bara dina tjaskigare glåpord existerar?

Kan ärligt inte se vad det finns för olikheter i andra spel som får fortsättningar, arma serien är det samma sak i ettan, tvåan och trean. Sedan första battlefield har du gjort samma saker i stort sätt men bara att det är olika tidsåldrar.
samma i worms serien och ska jag göra listan längre? Är man en idiot om man gillar dom spelen också? Nja skulle inte tro det

Torka tårarna, ställ dig upp och gå skamset iväg istället. Läs också igen vad jag skrev och vad du skrev. Att du sen börjar grina.. igen, åt en ton du satte.

Du kan tycka vad du vill. Det förändrar ju inte faktan. Du kommer med åsikter, jag gav dig faktan. Vad är problemet? Du får väl torka dig med pengar om du känner för det, eller skicka pengar till IW/Activision bara för att dom verkar vara snälla killar.

Jag läste vad du skrev, men åter igen. Det ger dig ingen rätt att kalla någon idiot för att dom tycker annorlunda än dig, det är inte jag som behöver torka tårarna. Du kan inte acceptera att folk tycker helt tvärtom, hade du accepterat det hade du inte använt dig av ordet idiot.
Jag sitter bara och väntar på nästa attack som ska göra bort dig totalt framför alla, CoD säljer av anledningen att folk som köper det vet vad dom får för pengarna och är nöjda, bara för att du och fler inte gillar CoD innebär inte att spelet är skit för det.

Man får tycka vad man vill, men att kalla folk lite vad som helst bara för att du tycker det är rätt visar bara mer att du kan nog inte vara äldre än 17/ 18 år gammal, och anser att allt du säger är det som stämmer.

1
Skriv svar