Medlem
Favoriter

Oftast är det bara 2 forum jag är aktiv i, Allmänt & TES, resten är mer eller mindre ointressanta. Kan ni inte fixa en funktion där man kan ha ett antal favoriter (tex 2-3) som är placerade högst upp, så man slipper scrolla igenom och leta?

En annan funktion jag skulle uppskatta gäller användningen av smileys. Har märkt att vissa tycker det är roligt att slänga in många (20+) smileys, kan man inte göra så att ett meddelande bara får innehålla tex 5 st, och resten visas inte?

Edit:
När man skriver/redigerar stora inlägg, så får man scrolla en hel del, vilket blir jobbigt. "Informationen" till höger tar upp mycket plats och vid det här laget kan dom flesta alla taggar. Ser gärna att ni lägger en länk (popup-ruta med informationen) brevid Ämnesraden längst till höger istället, till exempel. Alternativt under "inställningar".

Vill även kunna centrera text, tex. med . Vet inte om detta kommer missbrukas, men det kan vara bra att ha ibland.

W2k
Medlem

Det går utmärkt att centrera text.
Använd [center].


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
W2k
Medlem

Jag ska inte glömma bort det, men just nu jobbar jag på annat.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Ok, bara undra, ingen brådska.

Medlem

Ingen brådska alls...

W2k
Medlem

Jobbar fortfarande på annat. Är dock mottaglig för mutor. Skicka mat och pengar.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

haha


signatur

"That's the second biggest <object here> I've ever seen!"

Medlem
Skrivet av Crenshaw:

Ok, hade missat det.

Resten då?

Edit: Har problem med länkar med ' i adressen

Exempel:
[http://jorgeoscuro.googlepages.com/oscuro'soblivionoverhaulre...]
[http://jorgeoscuro.googlepages.com/oscurosoblivionoverhaulrea...]

Skrive %??(där ?? är numret för symbolen) tex %20 = mellanslag( )

Medlem
Skrivet av Xphome:

Skrive %??(där ?? är numret för symbolen) tex %20 = mellanslag( )

Och vad är numret får ' ?

Medlem

vet inte

EDIT: det finns ingen %?? för ' (källa)

Medlem
Skrivet av W2k:

Jobbar fortfarande på annat. Är dock mottaglig för mutor. Skicka mat och pengar.

Visst, ger du mig adressen så skickar jag lite yen och några makaroner.

kanske någon annan ur FZCrew som är villig att diskutera de ämnen jag försöker ta upp?

Medlem

Jag skulle tänkta mig att ställa upp och hjälpa FZ, men har dock mkt att göra under hösten. Kanske får jag mer tid över när november närmar sig.

Skrivet av Crenshaw:
Skrivet av W2k:

Jobbar fortfarande på annat. Är dock mottaglig för mutor. Skicka mat och pengar.

Visst, ger du mig adressen så skickar jag lite yen och några makaroner.

kanske någon annan ur FZCrew som är villig att diskutera de ämnen jag försöker ta upp?

Tänker du muta honom iyen? ( Ok, kass skämt. Nästan lägre än Glocalnet faktiskt... )


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av conthox:

Tänker du muta honom iyen? ( Ok, kass skämt. Nästan lägre än Glocalnet faktiskt... )

Jag känner mig generös.

Och när vi ändå är inne på favoriter, vore trevligt om man kunde se i profilen "Favorittrådar", dvs dem man mest hänger i/postar i.

W2k
Medlem

Jag är FZ:s ende (och därmed bäste) utvecklare, så alla nya finesser går igenom mig. Eller John, som får bestämma vad jag ska göra.

Listan på småpryttlar som förr eller senare ska läggas in i systemet är lång och därför kommer förslag som postas i det här forumet dyka upp på sajten tidigast om flera månader, eller aldrig. För att hinna med allt så gallrar jag ganska friskt.

(Vad jag jobbar med just nu kommer ni bli varse så småningom.)


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

(Vad jag jobbar med just nu kommer ni bli varse så småningom.)

Jag har en svag fil-ing om vad det är.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av W2k:

Jag är FZ:s ende (och därmed bäste) utvecklare, så alla nya finesser går igenom mig. Eller John, som får bestämma vad jag ska göra.

Trevligt, jag heter just John, så då kan du väl sätta igång med mina förslag.

Ville bara höra vad du tycker, när och om ni tänker implementera det spelar ingen större roll då du uppenbart är ganska upptagen, har en känsla att det du fil-ar på kommer ta ett tag.

Medlem

Men, jag som trodde att fil-ningen inte var prio


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Skägg.
10 Chambers

Wille, en nödlösning är kanske att man kan bevaka hela forum? Kanske blir helt galet...


signatur
1
Skriv svar