Nintendo vill ha vuxna spel till 3DS

Robot
Nintendo vill ha vuxna spel till 3DS
Medlem
Nintendo vill ha vuxna spel till 3DS

Bra tänkt Nintendo! Försök att tänka likadant med "nästa Wii"!

Medlem

Vuxna spelare har oftast större krav på hårdvara. Och jag tycker att jag har sett snyggare PSP spel än 3DS spel, (PSP som släpptes för skitlänge sedan ju).

Eftersom dem säger att den är lite svagare än Wii borde det gå att göra RE4 (GC) fast lite vassare grafik. Men det RE dem visade nådde inte riktigt upp till RE4 klass. Vadfan? Aja 3D är grejen!

Inaktiv

Något nytt metroid prime


signatur

Ta en gärna en titt på mina GB/C och GC emulatorer www.tuxemu.se.nu :)

Inaktiv
Skrivet av c0rp:

Eftersom dem säger att den är lite svagare än Wii borde det gå att göra RE4 (GC) fast lite vassare grafik. Men det RE dem visade nådde inte riktigt upp till RE4 klass. Vadfan? Aja 3D är grejen!

Det är just pga 3D som spelets grafik måste tonas ned lite skulle jag anta, eftersom man renderar bilden 2ggr för att få 3D-effekten.

Om någon gör spel utan 3D till 3DS skulle de kunna göra lite bättre grafik.

Medlem

erotisk spel skulle vara jättekul ;). Stora anime tuttar som man kan "gå" i mellan.

Medlem

Black and White skulle få mig att köpa den i alla fall

Medlem

Kommer förmodligen skaffa en 3DS med reisdent evil och metal gear. Jag välkomnar detta då min nuvarande DS samlar damm sedan 2år.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Mirrors Edge vore fett!

Medlem

"Vuxna" spel.

Medlem

tänkte direkt erotik spel när jag såg rubriken haha det hade blivit populärt..

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

tänkte direkt erotik spel när jag såg rubriken haha det hade blivit populärt..

Får hoppas det kommer några "vuxna spel" som smidigt utnyttjar 3D-funktionen
Kanske även spel med vidoes/cut scenes

1
Skriv svar