Sökes R6 gäng å köra med.

Medlem
Sökes R6 gäng å köra med.

Tjo, Tänkte om det finns något gäng där ute som kör RainbowSix:Siege lite småseriöst och som behöver en sliten 30 taggare med i gänget.

Spelet är ju som gjort för redigt teamplay och taktik och snack så hade velat prova på den seriösa delen av spelet för är så trött å köra med randoms.

Har kört spelet sedan betan men mina vänner tyckte inte det var lika skoj som jag gjorde tyvärr.

Ts3 och sådant finns. Nick på uplay: LigisD

Väl mött

Medlem

fått några PM?
Äär själv sugen men har inte köpt spelet än då det verkligen verkar vara ett lagspel med betoning på lag. hoppades på en anstormning av svar i denna tråd så jag kunde glida med på ett hörn...

Medlem
Skrivet av blizzard:

fått några PM?
Äär själv sugen men har inte köpt spelet än då det verkligen verkar vara ett lagspel med betoning på lag. hoppades på en anstormning av svar i denna tråd så jag kunde glida med på ett hörn...

Samma här, funderar också på att köpa det Kan säkert vara riktigt roligt om man är några stycken.

Medlem

Det är dystert asså. Verkar inte finnas allt för många som lirar det småseriöst.

Jag kanske är för gammal..

Medlem
Skrivet av Voorhees:
Skrivet av blizzard:

fått några PM?
Äär själv sugen men har inte köpt spelet än då det verkligen verkar vara ett lagspel med betoning på lag. hoppades på en anstormning av svar i denna tråd så jag kunde glida med på ett hörn...

Samma här, funderar också på att köpa det Kan säkert vara riktigt roligt om man är några stycken.

Den korta stunden jag hade vänner att spela med så var det verkligen skitskoj, proper taktik och sådant latto, känslan när en taktik går hem och man räddar gisslan eller defusar på rekordtid är riktigt nice ☺

Medlem

Jag kör gärna R6 på PC med folk man kan prata med. Är över 30 åldern själv.
Lirar dock solo mest, har en vän som spelar ibland på helger.

Har en egen TS3-server som vi brukar använda. Släng in mig på Uplay så kan det bli lite lirande framledes. Den kommande helgen blir det nog mest The Division-betan dock.

bop
Medlem

jag lirara gärna me d några som spelar r6 på ps4

Medlem
1
Skriv svar