Starcraft 2 i 3D

Medlem
Skrivet av ForrestFox:

Jag kan lätt tänka mig att köpa en 3D monitor någon gång i framtiden.... När man inte måste ha de töntiga glasögonen.
Har redan glasögon sen tidigare pga synfel, och känns bara helt fel att ha både vanliga glasögon och 3D glasögon på sig samtidigt

Det kan bli tidigare än va man trott. Det finns skivor som du kan sätta på skärmen som bryter linjerna i bilden och ger dig. Samma teknik används av Nintendo på 3DS, och är en väldigt billig lösning.

Medlem
Skrivet av Mahone:
Skrivet av ForrestFox:

Jag kan lätt tänka mig att köpa en 3D monitor någon gång i framtiden.... När man inte måste ha de töntiga glasögonen.
Har redan glasögon sen tidigare pga synfel, och känns bara helt fel att ha både vanliga glasögon och 3D glasögon på sig samtidigt

Det kan bli tidigare än va man trott. Det finns skivor som du kan sätta på skärmen som bryter linjerna i bilden och ger dig. Samma teknik används av Nintendo på 3DS, och är en väldigt billig lösning.

Såna skärmar fungerar ju tyvärr bara om man sitter precis rakt framför dom. Något som antagligen lär irritera ännu mer än att ha glasögon på sig.

Fungerar bra på en handhållen konsol... men bara för att det oftast är en användare åt gången och att man kan vända skärmen enkelt.

Medlem
Skrivet av Remus:

Hah! Gud så onödigt och dumt! 3D är bäst i FPS spel! Ett strategispel?? nej tack!

Men herregud, hur orkar du hålla på hela tiden?


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

Först fick vi 3D-grafik. Nu har vi 3D-grafik i 3D.


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

Först fick vi 3D-grafik. Nu har vi 3D-grafik i 3D.

"Yo dawg I herd you like 3D so we put 3D in your 3D so you can watch 3D while watching 3D"


signatur

I'm a snake, follow me!

Medlem

3D är bara ett steg på vägen till något mycket roligare, vem skulle inte vilja ta en match i holochess;

http://starwars.wikia.com/wiki/File:Dejarik_Falcon.jpg

Själv skulle jag betala en mindre förmögenhet bara för en match...

Medlem

Typ som Unreal Tournament är då eller? Beger sig in i en virtuell batalj som är ytterst verklig, med undantaget att man spawnar om när man har blivit sprängd.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av SuperTank:
Skrivet av Tybalt:

Först fick vi 3D-grafik. Nu har vi 3D-grafik i 3D.

http://img709.imageshack.us/img709/4430/2824685.jpg

"Yo dawg I herd you like 3D so we put 3D in your 3D so you can watch 3D while watching 3D"

Picard:"If your issues are with me, then deal with me."


signatur

Att spela elektroniska spel är inte en mänsklig rättighet.

Medlem
Skrivet av Tybalt:

(bild)
Picard:"If your issues are with me, then deal with me."

Bild synes icke.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Duke NUKEM 3D!!! oj kanske lite sent=P

12
Skriv svar