Gamla trådar "lyser" ?

Inaktiv
Gamla trådar "lyser" ?

Detta kan vara något jag missat, men iaf. Jag tittar självklart inte i alla delar på forumet, men trots det så om det finns trådar kvar som jag ej tittat på, så lyser den där lilla knappen bredvid forumdelsnamnet, som att jag har meddelanden kvar att kolla på där. Även i själva forumdelen så lyser trådarna på samma sätt. Jag vet att det inte var så på det förra forumet, utan att de försvann efter ett tag. Går det att fixa så att det blir så och isf hur?


signatur

When I'm not here, people die.

W2k
Medlem

Jag förstår inte riktigt vad du menar, måste jag erkänna. Vill du att trådar ska bli automatiskt markerade som lästa även om du inte läser dem? Så sker redan, en månad efter sista inlägg blir en tråd "läst" även om du inte har läst den. Du kan också tvinga alla trådar att bli markerade som lästa genom att klicka på "Markera alla", antingen i ett forum eller i forumindex (för alla forum).

Hoppas detta hjälper, jag är lite nyvaken så det var säkert något helt annat du menade egentligen


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Jag ger mig också på ett försök att tolka det du menar

Ett 'fel' i förra forumet var också att alla trådar blev markerade som lästa när du loggade ur. Vi har medvetet valt att låta olästa trådar vara olästa tills man som användare gör ett medvetet val att antingen markera dem som lästa eller verkligen läsa tråden.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv

Japp det var det jag menade, tycker det är lite jobbigt eftersom att jag vill veta om nån skrivit i den tråd som jag är intresserad utan att behöva gå in i själva forumdelen.

Nu lät jag jävligt slapp men aja.


signatur

When I'm not here, people die.

W2k
Medlem

Du kan ju alltid bevaka tråden, då får du mail varje gång nån postat ett inlägg. Knappen "Bevaka" ligger uppe till höger.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

1
Skriv svar