Testa Rise of the Godslayer

Robot
Testa Rise of the Godslayer

Conan Barbaren bjuder in dig till gudaslakt.

#age-of-conan-rise-of-the-godslayer, #funcom


Medlem
Testa Rise of the Godslayer

Minns när jag spelade beta för AoC. Kan ju alltid hoppas det funkar lite bättre nu. Blir att testa detta lika klart som solen skiner!

Medlem

Blev att damma av sin age of conan collectors edition box efter denna nyheten. Just när man funderat på att testa igen dyker detta upp! Klockrent!

Medlem

Har du en bra dator så är grafiken verkligen gudomlig.


signatur

I got a Goldenshower.

Medlem

Spelet kostar runt 50kr, kanske värt att testa, haha Fast sen är ju månadskostnaden lika dyr som alla andra spel.. Fattar inte varför alla spel tar exakt lika mycket (250kr för 2 månader).

Moderator | Testpilot
Skrivet av Frisky:

Spelet kostar runt 50kr, kanske värt att testa, haha Fast sen är ju månadskostnaden lika dyr som alla andra spel.. Fattar inte varför alla spel tar exakt lika mycket (250kr för 2 månader).

Köp bara billiga gamecards. Jag köpte två månader för 100 kr på det viset.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av Frisky:

Spelet kostar runt 50kr, kanske värt att testa, haha Fast sen är ju månadskostnaden lika dyr som alla andra spel.. Fattar inte varför alla spel tar exakt lika mycket (250kr för 2 månader).

kostar runt 50 kr?,, var kan man köpa spelet för 50 kr?,
månadskostnaden är inte hög i detta spel,ju längre prenumeration man köper ju billigare blir det,minns jag rätt så kan man spara upp till 30-50%
PS! man betalar i euro och det är regeringens fel att vår svenska krona är värd så lite gämfört med euron.

Medlem

Fick erbjudandet i mailen, och sitter och lirar för fullt nu. Khitai är rätt kul att kuta runt i till skillnad från de flesta av de vanliga ställena. Får se om det håller i sig.

Medlem

hmmm, ser inte att det gäller nya spelare någonstans utan bara "inactive" spelare.... Det vill nog säga att de som haft spelet tidigare en gång eller inte spelar aktivt just nu. Man ska ha fått kampanjemail utskickat med hur man gör.

eller har jag missförstått?
hittar ingenstans att man kan testa det på AoC sida.

Medlem
Skrivet av roftg:
Skrivet av Frisky:

Spelet kostar runt 50kr, kanske värt att testa, haha Fast sen är ju månadskostnaden lika dyr som alla andra spel.. Fattar inte varför alla spel tar exakt lika mycket (250kr för 2 månader).

kostar runt 50 kr?,, var kan man köpa spelet för 50 kr?,
månadskostnaden är inte hög i detta spel,ju längre prenumeration man köper ju billigare blir det,minns jag rätt så kan man spara upp till 30-50%
PS! man betalar i euro och det är regeringens fel att vår svenska krona är värd så lite gämfört med euron.

Du kanske missförstod, expansionen kostar inte 50kr, men första versionen av AoC (Hyborian Adventures) kostar 50kr. Vill inte göra reklam men sök på www.prisjakt.nu så hittar du

1
Skriv svar