Se den nya ostiga trailern för The Division

Robot
Medlem
Se den nya ostiga trailern för The Division

Jag är en av dom som vill ha ett nytt Ground Control!
Dock kommer jag testa nya betan och se om det är roligare nu.


signatur

Join Star Citizen at: https://robertsspaceindustries.com/star-citizen
Feel free to use my code and get some free in-game cash(5,000 UEC):
STAR-K3RR-BQ7C

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
"It's better to die on your feet than live on you knees"

Gnällkuk

Ser fram emot fredag!


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Blir bara mer och mer pepp på releasen, kunde inte få nog av det under både closed alpha/beta!


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Jag är en av dom som vill ha ett nytt Ground Control!
Dock kommer jag testa nya betan och se om det är roligare nu.

Yay! Tredje Gruppen!! Jag hade även accepterat ett WiC2, men det behövs ett nytt GC!


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Riktigt ostig.

Medlem

The Division , spelet som önskar filen/filerna innehöll ett annat spel.

Medlem

1. Vad menas med att trailern är ostig? Kan herr artikelskapare precicera?
2. Varför göra en CGI baserad trailer, när Divisions SnowDrop motor är så pass avancerad att det inte ens behövs CGI?


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem
Skrivet av Laxen:

1. Vad menas med att trailern är ostig? Kan herr artikelskapare precicera?
2. Varför göra en CGI baserad trailer, när Divisions SnowDrop motor är så pass avancerad att det inte ens behövs CGI?

Cheesy

Medlem
Skrivet av Laxen:

1. Vad menas med att trailern är ostig? Kan herr artikelskapare precicera?
2. Varför göra en CGI baserad trailer, när Divisions SnowDrop motor är så pass avancerad att det inte ens behövs CGI?

Tycker mig börja ana en trend hos artikelförfattare att direktöversätta engelska uttryck (med varierande resultat). Att bara använda cheesy som låneord hade funkat bättre enligt mig. värsta exemplet var en artikel där författaren tyckte att spelet han recenserade "blåste konkurrensen ur vattnet"...

Medlem

Ser fram emot detta spel som f*n!

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Cheesy

Men han sade ju ostig och bra. Cheesy är ett ord i negativ tappning.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Mmmm, denna trailer känder verkligen...dålig...Som en riktigt skabbig b-film.
Tidigare trailers har ju varit lysande, varför gjorde de såhär...
"Today....We are....The division"....Blä


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Hur kan något vara cheesy och bra på samma gång? :S Jag trodde cheesy var en negativ beskrivning.


signatur

Knasterband2 skrev:
Ungefär hur läskigt är det? Måste veta, för jag var nära på att bajsa på mig när jag försökte spela demot till AvP2

Medlem

Var mer som en trailer för en film än ett spel. Ungefär som att filma Johan Waldner om man gjorde en trailer för Pong.


signatur

Det var detta...

Inaktiv

Ska bli intressant att se om Ubisoft försöker sälja lögner igen eller om man kan leverera den här gången..

Medlem
Skrivet av Soulless:

Mmmm, denna trailer känder verkligen...dålig...Som en riktigt skabbig b-film.
Tidigare trailers har ju varit lysande, varför gjorde de såhär...
"Today....We are....The division"....Blä

Haha ja, ful CGI också, på gubbarna

Medlem
Skrivet av SCORPION2000:

Jag är en av dom som vill ha ett nytt Ground Control!
Dock kommer jag testa nya betan och se om det är roligare nu.

Räkna inte med det, då det är ont om nya tillägg i den öppna betan. Utöver diverse fixar och justeringar får vi en till förmåga (Turret), samt tillgång till ett extra uppdrag och Tech-flygeln till Base of Operations. Spelet kommer te sig väldigt likt vad det gjorde i den stängda betan, med andra ord.

Skrivet av Stovepipe:
Skrivet av Laxen:

1. Vad menas med att trailern är ostig? Kan herr artikelskapare precicera?
2. Varför göra en CGI baserad trailer, när Divisions SnowDrop motor är så pass avancerad att det inte ens behövs CGI?

Tycker mig börja ana en trend hos artikelförfattare att direktöversätta engelska uttryck (med varierande resultat). Att bara använda cheesy som låneord hade funkat bättre enligt mig. värsta exemplet var en artikel där författaren tyckte att spelet han recenserade "blåste konkurrensen ur vattnet"...

Att direktöversätta engelska ord och uttryck eller rent av blanda svenska och engelska i en och samma mening är ju en trend i det svenska språket överhuvudtaget, och inte bara något som förekommer hos skribenter. Personligen föredrar jag att man skriver "ostigt" eftersom att blanda olika språk är bland det värsta som finns enligt mig vad gäller text och tal - fast det bästa hade kanske varit att använda "klichéartad", "klyschig", eller helt enkelt "överdriven" istället.

Skrivet av Laxen:

Hur kan något vara cheesy och bra på samma gång? :S Jag trodde cheesy var en negativ beskrivning.

Någonting kan vara ostigt, men det betyder inte per definition att det är något negativt. Det finns till exempel de som gillar ostiga filmer såpass till den grad att det finns som fristående genre. Jag kan uppskatta det till viss del i filmer förutsatt att filmen är medveten om det och kan driva lite med sig själv. (Filmen "The Other Guys" är ett bra exempel som gör sig påmind såhär på rak arm)


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Mmmm, cheddar...

Medlem

Stängda betan var inte imponerande eller lockande överhuvudtaget. Var dock pvpn som drog ner allt, riktigt tråkig och hände inget. Var tomt på fiender både i pve och pvp. Så blir nog att lira SP tills jag sett förändring i MP. Gillar customizationen i spelet, verkar vara bra och varierande. Så ger det en chans till i öppna betan. Tror mer på Wildlands, tyvärr!

Medlem

Viruset sprids via pengar ? Har de aldrig hört talas om swisch

Medlem
Skrivet av alextangclan:

Stängda betan var inte imponerande eller lockande överhuvudtaget. Var dock pvpn som drog ner allt, riktigt tråkig och hände inget. Var tomt på fiender både i pve och pvp. Så blir nog att lira SP tills jag sett förändring i MP. Gillar customizationen i spelet, verkar vara bra och varierande. Så ger det en chans till i öppna betan. Tror mer på Wildlands, tyvärr!

Då känns det som att du spelade på helt fel sätt, du måste gå till dark zone för att se andra spelare då allting förutom den världen verkar vara co-op.

Jag körde den stängda betan, inne i dark zone var det kaos med pvp.

Medlem
Skrivet av MarKy:
Skrivet av alextangclan:

Stängda betan var inte imponerande eller lockande överhuvudtaget. Var dock pvpn som drog ner allt, riktigt tråkig och hände inget. Var tomt på fiender både i pve och pvp. Så blir nog att lira SP tills jag sett förändring i MP. Gillar customizationen i spelet, verkar vara bra och varierande. Så ger det en chans till i öppna betan. Tror mer på Wildlands, tyvärr!

Då känns det som att du spelade på helt fel sätt, du måste gå till dark zone för att se andra spelare då allting förutom den världen verkar vara co-op.

Jag körde den stängda betan, inne i dark zone var det kaos med pvp.

Var i dark zone, flera gånger, men såg knappt fiender. De flesta var "friendly". Men får ge det ett nytt försök i helgen!

Medlem
Skrivet av alextangclan:
Skrivet av MarKy:
Skrivet av alextangclan:

Stängda betan var inte imponerande eller lockande överhuvudtaget. Var dock pvpn som drog ner allt, riktigt tråkig och hände inget. Var tomt på fiender både i pve och pvp. Så blir nog att lira SP tills jag sett förändring i MP. Gillar customizationen i spelet, verkar vara bra och varierande. Så ger det en chans till i öppna betan. Tror mer på Wildlands, tyvärr!

Då känns det som att du spelade på helt fel sätt, du måste gå till dark zone för att se andra spelare då allting förutom den världen verkar vara co-op.

Jag körde den stängda betan, inne i dark zone var det kaos med pvp.

Var i dark zone, flera gånger, men såg knappt fiender. De flesta var "friendly". Men får ge det ett nytt försök i helgen!

Jag tror utvecklarna har sagt att man tonat ned på antalet AI-fiender under betan, och att det kommer finnas fler fiender, mer variation, och uppdrag/events som förväntas vägleda vilsna spelare som saknar direktiv till spelsläppet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av alextangclan:
Skrivet av MarKy:
Skrivet av alextangclan:

Stängda betan var inte imponerande eller lockande överhuvudtaget. Var dock pvpn som drog ner allt, riktigt tråkig och hände inget. Var tomt på fiender både i pve och pvp. Så blir nog att lira SP tills jag sett förändring i MP. Gillar customizationen i spelet, verkar vara bra och varierande. Så ger det en chans till i öppna betan. Tror mer på Wildlands, tyvärr!

Då känns det som att du spelade på helt fel sätt, du måste gå till dark zone för att se andra spelare då allting förutom den världen verkar vara co-op.

Jag körde den stängda betan, inne i dark zone var det kaos med pvp.

Var i dark zone, flera gånger, men såg knappt fiender. De flesta var "friendly". Men får ge det ett nytt försök i helgen!

Jag tror utvecklarna har sagt att man tonat ned på antalet AI-fiender under betan, och att det kommer finnas fler fiender, mer variation, och uppdrag/events som förväntas vägleda vilsna spelare som saknar direktiv till spelsläppet.

Aha okej! HAr missat att läsa det! Tack så mycket!

1
Skriv svar