Pillars of Eternity: The White March Part 2 släppt – se lanseringstrailern!

Robot
Pillars of Eternity: The White March Part 2 släppt – se lanseringstrailern!
Medlem
Pillars of Eternity: The White March Part 2 släppt – se lanseringstrailern!

Väntat på detta för att ta och starta en ny spelgång. Så jäkla många spel nu att jag knappt finner tid att jobba! (Prioriteringar, right?)

Medlem
Skrivet av Luciphear:

Väntat på detta för att ta och starta en ny spelgång. Så jäkla många spel nu att jag knappt finner tid att jobba! (Prioriteringar, right?)

Köper på mig titlar nu som jag förhoppningsvis kan spela senare... När jag går i pension om 30 år

Moderator | Testpilot
Skrivet av meat4u:
Skrivet av Luciphear:

Väntat på detta för att ta och starta en ny spelgång. Så jäkla många spel nu att jag knappt finner tid att jobba! (Prioriteringar, right?)

Köper på mig titlar nu som jag förhoppningsvis kan spela senare... När jag går i pension om 30 år

Lite så jag känner också.. Varit en spelnörd hela livet och alltid haft tid med spel (även om man ALLTID känner man vill spela liiiiiiite till) och nu har man ju knappt tid att ens göra sina dagliga sysslor


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

k3m
Medlem

kul att det här dök upp på Fz, eftersom jag var o köpte expansions-passet på gog.com nyss efter att de mejlat mig. hoppas ni på Fz gör en recension nu när båda delarna av expansionen kommit. faaast. era recensioner saknar väldigt mycket substans så det kvittar egentligen.

1
Skriv svar