Mine Chest är en prenumerationstjänst med Minecraft-prylar som levereras till dörren

Robot
Mine Chest är en prenumerationstjänst med Minecraft-prylar som levereras till dörren
Medlem
Mine Chest är en prenumerationstjänst med Minecraft-prylar som levereras till dörren

har aldrig spelat minecraft. Men detta måste jag ha! Hype!

Medlem

Tänkte först "jäklar vad dyrt för lite ingame-prylar" men så vart det visst IRL-saker. För ett stort fan kanske, men beror lite på vad som kommer i. Nu ser man ju inga exempel på saker som kommer med.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Gnällkuk

Loot crate hade jag väl dragit paralleller till iofs. Kul grej men det känns som det blir rätt mycket crap som man bara slänger på ett år.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Tror att det blir som med Loot Crate; En massa skräp och två, kanske tre saker som man hade kunnat köpa billigare själv utanför prenumerationstjänsten. Å andra sidan vet man ju sällan att man vill ha dessa två/tre saker så det finns ju absolut ett perspektiv där det anses värt priset.

KoP
Medlem

Onödigt krimskrams levererat till dörren för 30 dollar. Det är ju nästan taget.

Medlem

Det här känns en aning överdrivet, men naturligtvis är ingen tvingad att skaffa prenumerationstjänsten.

Medlem

Vilken ålder riktar de sig åt? Kan tänka mig att kids hade diggat de medans äldre kanske inte tycker de e värst spännande.

Medlem

Konsumtionssamhället i ett nötskal.

1
Skriv svar