Korrigering i Releases

Inaktiv
Korrigering i Releases

Tjena!

Såg under FZ releases att Resident Evil 4 skulle släppas till PC 2006-06-09. Glad i hågen sprang jag genast till webhallen och bokade ett exemplar, senare under kvällen såg jag att releasedatumet är satt till 2006-09-15 på webhallen, jag kikade bland lite andra sajter och fann tyvärr samma resultat. så man får väl vänta tre månader till då


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Flakmonkey
Inaktiv

Jahapp, det är med stor sorg jag måste skriva i den här tråden igen Resident Evil 4 till PC har nämligen blivit flyttat till 2006-12-08 (enligt Webhallen) :evil:


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Flakmonkey

då ändrar vi det igen helt enkelt ^^

Inaktiv

Jaha, då var det dags att riva upp den här tråden IGEN och det är med stor sorg jag med ord i mun som inte lämpar sig här måste förtälja att releasen av Resident Evil 4 till PC är framflyttad återigen till 2007-02-23 enligt Webhallen.


signatur

SinnicaHax.se presenting Controversy, signed on Conspiracy Ltd. - Release Summer 2009.

Flakmonkey
Skrivet av impact:

Jaha, då var det dags att riva upp den här tråden IGEN och det är med stor sorg jag med ord i mun som inte lämpar sig här måste förtälja att releasen av Resident Evil 4 till PC är framflyttad återigen till 2007-02-23 enligt Webhallen.

Uppdaterat

1
Skriv svar