Här är (äntligen) tiderna för den öppna The Division-betan

Robot
Här är (äntligen) tiderna för den öppna The Division-betan

Plus – allt annat du behöver veta inför helgens stortest.

#the-division-2, #ubisoft


Medlem
Här är (äntligen) tiderna för den öppna The Division-betan

Hittade länken i klienten till slut. Här är för de som inte lyckats hitta preloaden än:

PC: Launch the Uplay PC client, click on the “GAMES” tab and at the top of page select “Free Games”. The Division will be available in the list shown.

Edit: Kul att Steam öppnas och sköter nedladdningen...trodde att Uplay var deras egen klient för det, som Origin?
Spendera 20 min på att uppdatera Uplay klienten och hitta länken till pre load för att sedan låta Steam ta över....jääääääääääääkligt dumt att inte bara låta Steam sköta allt från början, då hade det ju kanske gått smidigt

Medlem
Skrivet av Ender:

Hittade länken i klienten till slut. Här är för de som inte lyckats hitta preloaden än:

PC: Launch the Uplay PC client, click on the “GAMES” tab and at the top of page select “Free Games”. The Division will be available in the list shown.

Edit: Kul att Steam öppnas och sköter nedladdningen...trodde att Uplay var deras egen klient för det, som Origin?
Spendera 20 min på att uppdatera Uplay klienten och hitta länken till pre load för att sedan låta Steam ta över....jääääääääääääkligt dumt att inte bara låta Steam sköta allt från början, då hade det ju kanske gått smidigt

Öh? Jag öppnade uplay, första som jag såg var en stor logga typ "PRELOAD THE DIVISION OPEN BETA HERE" Klickade, installerade. Steam var inte inblandat för fem öre för mig.

Medlem

vad skumt, på min dator har steam inte lagt sig i på något vis

Medlem

Tiderna ni uppger i artikeln stämmer inte överens med varken forum posten ni länkar till eller hemsidan.
1PM är 13:00

Redaktör
Skrivet av Tobblish:

Tiderna ni uppger i artikeln stämmer inte överens med varken forum posten ni länkar till eller hemsidan.
1PM är 13:00

"The Xbox One Beta begins Thursday, Feb 18 at 10am CET" - Det är 10 på förmiddagen centraleuropeisk tid.


signatur
Medlem

ska blir skoj o testa

Skrivet av Kilrah:
Skrivet av Ender:

Hittade länken i klienten till slut. Här är för de som inte lyckats hitta preloaden än:

PC: Launch the Uplay PC client, click on the “GAMES” tab and at the top of page select “Free Games”. The Division will be available in the list shown.

Edit: Kul att Steam öppnas och sköter nedladdningen...trodde att Uplay var deras egen klient för det, som Origin?
Spendera 20 min på att uppdatera Uplay klienten och hitta länken till pre load för att sedan låta Steam ta över....jääääääääääääkligt dumt att inte bara låta Steam sköta allt från början, då hade det ju kanske gått smidigt

Öh? Jag öppnade uplay, första som jag såg var en stor logga typ "PRELOAD THE DIVISION OPEN BETA HERE" Klickade, installerade. Steam var inte inblandat för fem öre för mig.

japp samma här.


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tobblish:

Tiderna ni uppger i artikeln stämmer inte överens med varken forum posten ni länkar till eller hemsidan.
1PM är 13:00

"The Xbox One Beta begins Thursday, Feb 18 at 10am CET" - Det är 10 på förmiddagen centraleuropeisk tid.

The PlayStation 4 and PC Beta begins Friday, Feb 19 at 1pm CET/7am EST/4am PST and will end Monday, Feb 22 at 1pm CET/7am EST/4am PST.

Redaktör
Skrivet av DaSkipper:
Skrivet av Tompa:
Skrivet av Tobblish:

Tiderna ni uppger i artikeln stämmer inte överens med varken forum posten ni länkar till eller hemsidan.
1PM är 13:00

"The Xbox One Beta begins Thursday, Feb 18 at 10am CET" - Det är 10 på förmiddagen centraleuropeisk tid.

The PlayStation 4 and PC Beta begins Friday, Feb 19 at 1pm CET/7am EST/4am PST and will end Monday, Feb 22 at 1pm CET/7am EST/4am PST.

Sådär ja! Krävdes bara två påpekanden för att jag skulle se det.

Tack, äntligen står det rätt. Hoppas jag.


signatur
Medlem

Tyckte också det var konstigt att det skulle vara så svårt att hitta. I UPlay klienten ser man en stor fin bild på Division-betan,men endast med en text under (Coming Soon: Tom Clancy's The Division Open Beta) som när man klickar på den, leder vidare till in info sida om betan, men ingenstans något om pre-load.

När jag följde de smått hemliga anvisningar som jag postade ovan så laddades den ned genom Steam, och ligger nu så fint i mitt Steam bibliotek och väntar på att betan ska öppnas.

Medlem

Öppnade Uplay o hittade nerladdning direkt. Vad är problemet?

Medlem

Jag dubbelklickade på uplay och så startade uplay, smidigt.

Medlem

Fan, börjar när jag är på jobbet. Hur ska jag bli bäst då?

Medlem
Skrivet av Megagurra:

Fan, börjar när jag är på jobbet. Hur ska jag bli bäst då?

Börja spela på jobbet!!

Medlem
Skrivet av DAoG:

Öppnade Uplay o hittade nerladdning direkt. Vad är problemet?

Tydligen inte din Uplay.

Medlem

Roligt spel, nackdelarna var väl mest att man inte kunde hoppa, man kunde inte söka genom lika mycket som jag förväntade. Bilarna står med öppna dörrar, det enda man kan göra med dom är att gå på dörrarna så dom stängs.... man kan gå in i ett väldigt lågt antal byggnader.. Och för min smak var betan för kort. alla "mainquests" tar slut på ca 1h.

Medlem

@ElgutDenVilde Håller med om det mesta. Hade gärna sett att man kunnat interagerat mer med sin omgivning än så. Den dagen då en sketen plywood inte hindrar mig från att genomsöka en byggnad eller bara ta mig upp på taket under sådana omständigheter är min lycka total.
Däremot slår mig spelets skönhet med häpnad. Realismen är total, speciellt ljussättningen, vilket var närmast en överraskning med tanke på min burks ålder. Sitter på en i5 quad 3,2Gz med ett R280X, och det flöt hur fint som helst på High settings. Vackraste upplevelsen var på kvällen när ett disigt snöfall drog in, och sikten var som att titta genom ett glas ljummen mjölk.

Känns som tillräckligt innehåll för en beta ändå, och jag är helt klart nöjd med vad jag såg. Hann inte få kläm på innehållet i Dark Zone, men jag håller tummarna för att det håller samma klass som utanför. Att få tillgång till (utgår jag ifrån) en så mycket större yta och många fler quest vid release gör att det det vill drägla lite i mungipan.

Skulle vilja säga att jag kommer behärska mig någon vecka efter release för att se hur mycket som följer med i det färdiga spelet och vilket mottagande det får, men fan vet om jag klarar det...jag har råd med ca. 388 spänn för ett sådant spel

1
Skriv svar