Missa inte Steam-rean

Medlem
Missa inte Steam-rean

Har snart inga pengar kvar. Jäkla rea.

Medlem

Vilka företag erbjuder billigare ?

Medlem

Kolla webhallen först, dem brukar ha låga priser utan att det är rea

Medlem
Skrivet av landy:

Vilka företag erbjuder billigare ?

De flesta paket är billigare, t ex "Valve Complete pack".

Medlem

Hoppas på nåt riktigt saftigt ikväll när 4 Juli-erbjudandena avslutar denna kampanj!

Medlem

Tänker aldrig köpa nå mer på steam, inga gamla spel i alla fall. Dom lägger upp grejer som inte ens funkar, riktigt dåligt..
Köpte star wars jedi knight paketet, varken dark forces eller dark forces 2 funkar, inte orkat testa dom andra efter det.
Dark forces funkar halvt, men genom dosbox, lite fult gjort att använda dosbox och inte göra det kompatibelt med nya windowsplatformar.

Medlem

Det är lite för enkelt att köpa spel via steam. Det blev en hel del. Ska man skaffa ett till... bara för att, liksom?

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Tänker aldrig köpa nå mer på steam, inga gamla spel i alla fall. Dom lägger upp grejer som inte ens funkar, riktigt dåligt..
Köpte star wars jedi knight paketet, varken dark forces eller dark forces 2 funkar, inte orkat testa dom andra efter det.
Dark forces funkar halvt, men genom dosbox, lite fult gjort att använda dosbox och inte göra det kompatibelt med nya windowsplatformar.

Saxat från Jedi Knight Dark forces.

System Requirements
OS: Windows 2000, XP or Vista
Processor: Pentium 90
Memory: 16 MB
Graphics: DirectX
DirectX®: DirectX 5.2 or higher
Hard Drive: 700 MB
Sound: 16-bit sound card
Multiplayer: 8 players IPX or TCP/IP. Pentium 133

Note: Due to the age of the title, users may run into a few compatibility issues from use of current hardware. Please see the forums for more information.

Står klart och tydligt att det finns en risk att det inte funkar till nyare hård och mjukvara. Det är bara att läsa.


signatur

Inled oss ej i frestelsen
Utan fräls oss från Ondo

Medlem

Kvällens rea var dålig, massa spel de haft på rea tidigare under veckan. Hade hoppats på något speciellt ikväll iom 4 July..


signatur

Gaming since 1986 and still going strong!

Medlem
Skrivet av LocSin:

Kvällens rea var dålig, massa spel de haft på rea tidigare under veckan. Hade hoppats på något speciellt ikväll iom 4 July..

Mm lite besviken också, men bra för de som kanske missat en dags erbjudanden.

Sista dagsreorna är alltså en rerun av tidigare erbjudanden, för de som undrar!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Dom senaste dagarna har varit en ren besvikelse, speciellt idag, men under veckans gång så har man gjort några bra affärer iaf. Flatout för 18 spänn va nog den bästa affären

Skippar den här gången.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Köpte Valve paketet, tyckte det var riktigt värt Lite drygt bara att Steam hänger sig hela tiden för att den tankar så många spel samtidigt, haha.

Medlem

Steam Store är nere. -_-

Medlem

Mycket trevligt! Har haft ögonen på just cause 2 en tid, 25€ är ju inte ett helt kass pris.

Medlem

Hur är Trine egentligen? Kul ? Och vill man spela två är det bara att koppla in ett till par tangentbord + mus i datorn då? Funkar playstation 2 kontroller o sånt också ?

Medlem

"Om det är någon om er som undrar om vi skrev om den eftersom sista dagens deals just dök upp så... Jepp, det gjorde vi."

Har läst den meningen flera ggr men antingen är hjärnan trött eller så är grammatiken skev :).

Medlem

Har bara spelat Trine ensam men då var det riktigt roligt iaf. Kan helt klart rekommendera det spelet.

/ LordDaimos

Medlem

Trine + Multiplayer? Nää... det funkar ju inte. Själva konceptet är ju att man är alla tre i samma... kropp eller vad man ska säga. Väldigt kul är det dock, om man gillar pussel. Blev ett till... man får hoppas det blir många som är sjuka när skolan börjar igen... behöver vikariepengar.

Medlem
Skrivet av liath:

"Om det är någon om er som undrar om vi skrev om den eftersom sista dagens deals just dök upp så... Jepp, det gjorde vi."

Har läst den meningen flera ggr men antingen är hjärnan trött eller så är grammatiken skev :).

Du erhåller en guldstjärna, en piggelin samt en engångsbiljett till @Sebastian Lind lägenhet. Grattis

Njut av slutet av veckan för fasen!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem

Trine + World of Goo = 9 euro

Jävla billig underhållning!


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Borderland för 100kr är ett fynd.

Oxå köpt Left for dead 2 för 100 och the witcher för 50kr. Avslutningsvis köptes torchlight för 50kr. Allt som allt 4 ypperliga spel för 300kr. Nu kan det få regna, hagla, storma hela sommaren...

Medlem

Jag ska köpa Left 4 Dead 2.. Nu äntligen billigare


signatur

Det krävs ett helt nytt sätt att tänka för att lösa de problem vi skapat med det gamla sättet att tänka. - A. Einstein

Medlem

Left for dead 2 för 100:- och Lead and Gold för 75:- blev det.. snacka om fynd!

Medlem

Varför känns det som att jag läser aftonbladets spelnyheter denna helg?

Ja, jag gnäller. Men JAG tycker att kvaliteten på FZ sjunker och sjunker. Det är väl bara en tidsfråga innan det blir en blogg av sidan.

Medlem

jag är jävligt sugen på borderlands, men jag hörde från någon att det var dålig nätkod eller så, och att det kunde bli problem spela över internet. är detta ett problem i steam-varianten?

Medlem

synd att man har alla bra spel redan eller de flesta, som det är rea på.

Medlem

Håller med om att nätkoden på borderlands är dålig. Med lite tur kommer man dock in på ngn bra server. Annars laggar det ofta. Personligen så tycker ju jag att det funkar att lira sp. Men jag är ju en lootare och tycker om att springa runt och öppna kistor....):

100kr är det klart värt.

Inaktiv

Väldigt Fin Rea! Men äger det mesta på Steam. Så vill inte ha två av samma spel.

12
Skriv svar