Counter-Strike: Global Offensive patchas - återintroducerar klassikern Nuke

Robot
Counter-Strike: Global Offensive patchas - återintroducerar klassikern Nuke
Medlem
Counter-Strike: Global Offensive patchas - återintroducerar klassikern Nuke

Så många gånger man spelat denna i olika beta versioner till hl1.

Medlem

Gillar nya designen. Kändes bra mycket mer balanserad.


signatur

Burn in the light.

Medlem

*Alla med AMDgrafikkort blir utkickade ur spelet till skrivbordet efter några sekunder (Går att kringå om du sänker allt till low)

*Smoke/Firebug är tillbaka! Nu kan du återigen se igenom smokes och lugnt och skönt sätta hs på din motståndare.

*Imed nya glitchen kommer vi banna 311 tusen nya spelare genom overwatch.

Medlem

Väldigt välkommet! Nu kanske det går att ta A utan att bli manglad som entry varje gång.

Medlem

Nu har jag dock inte spelat CS GO så mycket men de vore kul och se om dom släppte också Office banan finns den nu så är de guld

Medlem
Skrivet av RedZour:

Nu har jag dock inte spelat CS GO så mycket men de vore kul och se om dom släppte också Office banan finns den nu så är de guld

Office har funnits hur länge som helst i CS:GO fast du kanske menar en ny variant

Medlem
Skrivet av RedZour:

Nu har jag dock inte spelat CS GO så mycket men de vore kul och se om dom släppte också Office banan finns den nu så är de guld

Office har funnits sen spelet släpptes.

Medlem

Så man måste alltså köpa operation wildfire för att kunna köa till nya Nuke i mm?

Medlem
Skrivet av karbon:

Så man måste alltså köpa operation wildfire för att kunna köa till nya Nuke i mm?

Alla banor är gratis.

Medlem

Ni menar väl att det är svårt för T-sidan att ta över siterna? Att försvara dem när de väl är tagna är inget svårt

Medlem
Inaktiv

Nya nuke, love it.

Folk skjuter som fan genom röken just nu så knappt spelbart. Lika bra vänta några dagar så dem hinner patcha upp det. Förstår inte hur svårt det kan vara...

Många gråter floder över FPS:en på nuke.

Inaktiv

Kan ge en snabb recension, 1-2 maps kommer gå vidare. dom är bra dom nya. Mirage och Cache är långt från utspelade. Döm själv vilka ni gillar.

Inaktiv
Skrivet av adamtore:

Nya nuke, love it.

Folk skjuter som fan genom röken just nu så knappt spelbart. Lika bra vänta några dagar så dem hinner patcha upp det. Förstår inte hur svårt det kan vara...

Många gråter floder över FPS:en på nuke.

Jag gillar formatet på nya nuke. de är mer kompakt och snyggare. färgsättningen är ny .. älska gulgrå .

Medlem
Skrivet av redruM:

Gillar nya designen. Kändes bra mycket mer balanserad.

Dock verkar det lite för balanserat, men det återstår att se hur det blir.

Medlem
Skrivet av Brunell55:
Skrivet av redruM:

Gillar nya designen. Kändes bra mycket mer balanserad.

Dock verkar det lite för balanserat, men det återstår att se hur det blir.

Ja, alla maps behöver inte vara extremt jämna mellan de olika sidorna. Är mer intressant om någon av sidorna har ett litet övertag, bara litet.

1
Skriv svar