Fran Bow till android släppt!

Killmonday Games
Fran Bow till android släppt!

Nu har vi äntligen lyckats släppa vårt spel Fran Bow till androiderna och iphone är på gång!
Vi väntar på en liten uppdatering i mjukvaran och sen är det bara köra på
Här är länken till kapitel ett :[https://play.google.com/store/apps/details?id=com.KillmondayG...]

Finns även till PC (Win, osx, linux) och det går att hitta flera youtubers spela spelet ifall ni undrar vad det är jag säljer som en jehova!

I stort sett har spelet tagits emot bra, det har vuxit fram en stark kult bakom historien och det pratas vilt om olika teorier om spelets historia vilket är otroligt kul att följa

#blogg


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem
Fran Bow till android släppt!

Finns det någon tanke på att porta till konsol?
Sett lite om spelet och det verkar helt klart intressant.

Killmonday Games
Skrivet av TheConsul:

Finns det någon tanke på att porta till konsol?
Sett lite om spelet och det verkar helt klart intressant.

Absolut, vi kikar på att släppa till PSN och Xbone men det lär ta sin tid


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Visste inte att detta var svenskt.
Hur många är ni? Var sitter ni?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Killmonday Games
Skrivet av Hipshot:

Visste inte att detta var svenskt.
Hur många är ni? Var sitter ni?

Vi är bara 2 som jobbar hemifrån i stockholms området


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Vi satt också hemma på olika ställen, jag och min polare när vi började för 3 år sedan.
När vi var klara med spelet hittade vi ett litet kontor i gamla stan, som vi nyligen flyttade från till ett lite större (också i gamla stan) för vi växte ur det typ


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Killmonday Games
Skrivet av Hipshot:

Vi satt också hemma på olika ställen, jag och min polare när vi började för 3 år sedan.
När vi var klara med spelet hittade vi ett litet kontor i gamla stan, som vi nyligen flyttade från till ett lite större (också i gamla stan) för vi växte ur det typ

Ultra coolt! Kontor vore väldigt trevligt, är det höga månadskostnader på det? Vilket spel har ni som man kan stöjda?


signatur

Ei auta itkut markkinoilla, töihin vain.

Medlem

Det är faktiskt inte så mycket ändå, vi pröjsade 4000kr ex-moms tror jag, då var det ett rum på ~14kvm. När vi var 5st i rummet så blev det ganska trångt dock haha Man satt back to back minst sagt!


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Vi gjorde ju Hammerwatch, det där lilla hack and slash spelet och nu jobbar vi med Serious Sam, som senast såg ut så här: https://www.youtube.com/watch?v=YmYhw2hQ8pI

Du kan PMa mig så får du lite nycklar till HW.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

1
Skriv svar