Spela fortsättningen på Half-Life: Opposing Forces nu

Robot
Spela fortsättningen på Half-Life: Opposing Forces nu

Som vanligt får fans göra Valves jobb.

#half-life, #half-life-2


Medlem
Spela fortsättningen på Half-Life: Opposing Forces nu

Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Fantasimängder med pengar, mängda år = inget nytt valve HL... uhm.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.

Hahaha, väl sagt!


signatur

7900XTX
7800X3D

Medlem

Spelat igenom det nu, inget nytt i sig bara mer av half-lite 2 känns det som "episode 1,5" men var betydligt svårare än originalen 3/5 för han gjort spelet själv och för jag saknat mer half-life

Medlem

Att Valve tillåter såna här betalmodifikationer, av undermålig kvalité, baserade på deras egna IP känns ändå som deras sätt att säga: "Vi är klara med Half-Life", utan att faktiskt säga det.


signatur

Besök Patch Is Online för väldigt svala spelrecensioner.

Medlem
Skrivet av Boomer:

Att Valve tillåter såna här betalmodifikationer, av undermålig kvalité, baserade på deras egna IP känns ändå som deras sätt att säga: "Vi är klara med Half-Life", utan att faktiskt säga det.

Verkligen. såg otroligt värdelöst ut.

Medlem

Såg bara lite kort från videon men om det är något jag avskyr... Så är det vapnen i HL2.

De är alla otroligt tråkiga allihop, förutom Gravgun.

Medlem

Spela den inofficiella fortsättningen på Half-Life: Opposing Forces nu borde ni ha skrivit.

Medlem

Opposing Forces var min favorit expansion

Medlem

Men ingen trodde väl på att detta skulle bli asbra eller?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Heter annars Opposing Force och inte Forces.


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.

Spot on som vanligt, Jose- uuh, Slashgibber!

Ang. själva spelet: Jag tänker härmed repetera mig själv lite.

Är en stor modd-entusiast, men... det där såg bara alldeles för generiskt ut. Som en custom map till Gmod, typ.

Jag menar, se på Black Mesa. Se på Minerva. Till och med det väldigt blygsama HL2 Update är ju ljusår förre detta.

Och säg inte att rösten som talade skulle vara Gman? För isåfall så har jag ingen ytterligare kommentar.

Avstängd
Skrivet av Boomer:

Att Valve tillåter såna här betalmodifikationer, av undermålig kvalité, baserade på deras egna IP känns ändå som deras sätt att säga: "Vi är klara med Half-Life", utan att faktiskt säga det.

Nu svettas jag...

Medlem
Skrivet av KatOne:

Och säg inte att rösten som talade skulle vara Gman? För isåfall så har jag ingen ytterligare kommentar.

Jo, jag hörde några försök till att imitera g-mans udda tonlägen så det är ingen tvekan om att set skulle vara han.

Detta vore kanske en helt ok mod om den var gratis, att ta betalt för den och skylta med Valves välsignelse gör dock att det gränsar till lurendrejeri.

Medlem

Det är en vortagon som pratar, inte G-man.

Inaktiv
Skrivet av Slashgibber:

Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.

Läckberg borde om Nordiska troll med långt hår kedjor ringar och Tomtar, vättar

Medlem

Förstår heller inte vad valve sysslar med.. ska Freeman verkligen inte få något mer spel av dom eller ? orka med dessa moddar valve borde ge fansen fortsättnngen från EP2 men det kan vi väl glömma

Medlem
Skrivet av Ak5carbon:
Skrivet av Slashgibber:

Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.

Skulle vilja ha Läckberg i trosor och bh som skriver och läser om Nordiska troll med långt hår kedjor ringar och Tomtar, vättar Hel och Asa

Men hörru... Vad hade det med något att göra? Väx upp!

Medlem

alltså seriöst som en liten kid, inte mer än 10 tyckte jag det var fetballt med half life och dess mods. höll dessutom på med valvehammer och skapade egna maps, kommer garanterat köra en forts på opp force : >

Medlem
Skrivet av KatOne:
Skrivet av Slashgibber:

Det här är lika intresant som om Camilla Läckerberg hade gjort en uppföljare till Sagan om RIngen.

Spot on som vanligt, Jose- uuh, Slashgibber!

Ang. själva spelet: Jag tänker härmed repetera mig själv lite.

Är en stor modd-entusiast, men... det där såg bara alldeles för generiskt ut. Som en custom map till Gmod, typ.

Jag menar, se på Black Mesa. Se på Minerva. Till och med det väldigt blygsama HL2 Update är ju ljusår förre detta.

Och säg inte att rösten som talade skulle vara Gman? För isåfall så har jag ingen ytterligare kommentar.

http://replygif.net/i/160.gif

Betygen var låga på Steam också. Dålig story, repetativa strider och allmänna designproblem på banorna var genomgående i kommentarerna.


signatur

I came here to ruin your day. God sent me.

1
Skriv svar