Nu ska vi ut på tigerjakt – i första timmen från Far Cry: Primal

Robot
Nu ska vi ut på tigerjakt – i första timmen från Far Cry: Primal
Medlem
Nu ska vi ut på tigerjakt – i första timmen från Far Cry: Primal

Den här titeln väckte gamla minnen jag helt hade lagt åt sidan. Måste har varit tidigt 90-tal.. Jag minns hur jag satt i en fruktansvärt röd och ful mockasoffa, i ett fult hus i Grillby. Där satt jag och plöjde igenom Mora Träsk medans mamma donade i köket. Lustigt hur en mening kan trigga gamla minnen och klarna till skallen efter så många år. Lustigt.

Medlem

Oj, 1,5 h klipp.

Skrivet av Keza:

Den här titeln väckte gamla minnen jag helt hade lagt åt sidan. Måste har varit tidigt 90-tal.. Jag minns hur jag satt i en fruktansvärt röd och ful mockasoffa, i ett fult hus i Grillby. Där satt jag och plöjde igenom Mora Träsk medans mamma donade i köket. Lustigt hur en mening kan trigga gamla minnen och klarna till skallen efter så många år. Lustigt.

Haha, Mora Träsk. Fasen vad pinsamma man tyckte att dom var.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Vi kommer till ett träd. Vi kan inte gå runt. Vi kan inte gå under det. Vi måste klättra upp det.

Medlem

Mora Träsk FTW. Vi köpte en DVD till barnen när de var riktigt små. Tror jag var den enda som kollade igenom hela faktiskt.

Medlem
Skrivet av conthox:

Oj, 1,5 h klipp.

Skrivet av Keza:

Den här titeln väckte gamla minnen jag helt hade lagt åt sidan. Måste har varit tidigt 90-tal.. Jag minns hur jag satt i en fruktansvärt röd och ful mockasoffa, i ett fult hus i Grillby. Där satt jag och plöjde igenom Mora Träsk medans mamma donade i köket. Lustigt hur en mening kan trigga gamla minnen och klarna till skallen efter så många år. Lustigt.

Haha, Mora Träsk. Fasen vad pinsamma man tyckte att dom var.

Pinsamma? De var ju totalt dominanta för tusan!

Medlem

Haha jag fick också flashbacks från 90-talet när jag läste rubriken. Minns hur vi körde ramsan i skolan. Kollade den på Youtube nu. Haha random snubbar alltså!

Medlem

Detta blir säkert lika kasst som de tidigare, som vanligt. Det är det här med cross plattform och PC, det drar ner hela rubbet i något träsk som luktar sake och joltcola.

Medlem

1/3 e väl bara på pc ? ;D

Medlem

Far Cry primal,ubisoft kan suga...nåt! 40 tillägg o tjacka innan liret kommit ut !? de va länge sen ja inhandla spel på släppdatum..nåja,skyrim & fallout då men..o deus ex o gta,hehehe de har uppenbarligen skett men ogillar..va fan,bioshock,crysis o dead space också förresten?! trodde jag slutat me köp på releasedag men (o dishonored! ) gillar hur som haver inte att spelet ja köper inte e fullständigt,sen skiter ja vänligt men bestämt i om de e 3% eller 20% av liret som inte finns på skivan när ja kommer hem ( dlc e nåt annat,gta räknar ja som komplett från start ) utan den där stenhårda hedenhös klubban måste ja pynta extra för..va fan!? nä de här lirar ja när priset dalat till hundringen eller så..börjar väl om me morrowind igen så länge,ett lir som e lika stort som alla spelreleaser i år tillsammans o de till gamla sjyssta jättelådan xbox!!
 

1
Skriv svar