Chocolate Rain-snubben i trailer för Black Desert Online

Robot
Chocolate Rain-snubben i trailer för Black Desert Online
Medlem
Chocolate Rain-snubben i trailer för Black Desert Online

Hur ska jag kunna ta spelet seriöst nu?

Medlem

Otroligt dålig trailer

Medlem

Hans röst var väldigt monoton. Dom skulle ha rösten från bastion. Den är underbar! Jaja bara spelet är bra så blire nice.

Medlem

Man får säga vad man vill om hans musik och själva trailern men tycker hans röst i detta sammanhang var riktigt bra!

Medlem

Om man köper sig in i betan, får man behålla character progression eller kommer det att vara character wipes?

Uppskattar svar om någon vet!

Medlem

Detta är humor.

Medlem
Skrivet av salle94:

Man får säga vad man vill om hans musik och själva trailern men tycker hans röst i detta sammanhang var riktigt bra!

Med tanke på att det ingår en viss mängd dagar "early start" för dom olika paketen så kan man nog dra slutsatsen att ja, dom kommer att tas bort. Och märkligt vore annat för ett mer PvP fokuserat mmo.

Medlem

....*pokerface*....

Medlem

Tay Zonday ftw

Medlem

Vad är det för fel på skuggorna egentligen? Fruktansvärd pop-in (och pop-out)! Kolla till höger kring 0:30 - 0:35

Medlem

Tay Zonday streamar en del på Twitch, en riktigt trevlig kis, verkar det som. Måttligt monoton röst, men väldigt kraftfull och aningen respektingivande, hehe. Kanske är han i klass med Max von Sydow om 40 år?

Medlem

Jag gillar Tay men han har ingen riktig kontroll på rösten i denna trailer. Det låter som att han försöker för mycket att låta ''cool'' vilket gör att allt han säger låter exakt likadant.

Medlem

Hahaha!! Sjukt oseriöst!!


signatur

| Ryzen 5 3600, 16gb DDR4, GTX 1070, Samsung 970 EVO Plus 1TB, Windows 10 Pro | Nintendo Switch| Wii U| PS4 | Xbox Series X | PSvita OLED |New 3DS XL |+Diverse retrokonsoler|

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Vad är det för fel på skuggorna egentligen? Fruktansvärd pop-in (och pop-out)! Kolla till höger kring 0:30 - 0:35

Jag antar att de inte gjorde någon särskild cutscene för detta, mer än att slänga ut alla modeller som skulle användas direkt i spelmotorn. Det vi ser är alltså så spelet kommer se ut in game, är min teori. Helt ärligt så har jag inga problem med det, slipper se den snyggaste trailern någonsin bara för att bli bemött av sämre in game-kvalitet när jag väl testar spelet.

Medlem
Skrivet av MrMadMan:

Vad är det för fel på skuggorna egentligen? Fruktansvärd pop-in (och pop-out)! Kolla till höger kring 0:30 - 0:35

Modellerna som kastar skuggor renderas inte utanför synfältet, och kastar därför inte skuggor förrän de ska renderas. Så skuggorna poppar in när modellerna kommer in i bilden, och sen försvinner de när de går ur bilden.

Väldigt lazy.

1
Skriv svar