Bethesda har tre "stora och galna" spel på gång

Robot
Bethesda har tre "stora och galna" spel på gång

Todd Howard säger att de är "annorlunda" men ändå "Bethesda".

#bethesda-softworks, #fallout-4, #doom


Medlem
Bethesda har tre "stora och galna" spel på gång

Angående bildtexten, det finns väl redan ett "World of Elder Scrolls"? Elder Scrolls Online?

MEG
Medlem

"men ska samtidigt kännas som Bethesda-titlar" Ingen fara, de är bara att de gör dem lika buggiga som alltid så känns de som Bethesda-titlar


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

"men ska samtidigt kännas som Bethesda-titlar" Ingen fara, de är bara att de gör dem lika buggiga som alltid så känns de som Bethesda-titlar

Haha, exakt.

Medlem

Vore intressant att se ett nytt RPG IP av Bethesda vid något tillfälle. Fallout och Elder Scrolls i all ära men...ändå.

Medlem

Skyrim 2 fan va najs


signatur

Meep!

Medlem

Alltså kolla texturerna på Skyrim. =O

Medlem

Jag tippar att titlarna kommer från Machine Games, Tango Gameworks och Bethesda Development Studios.

eld
Medlem

arx fatalis!!

edit: eller menar ni bethesda game studios? bethesda softworks är ju publisher, dom kommer garanterat ha massa titlar under utveckling.

Inaktiv

"kännas som Bethesda titlar" tycker väl inte jag bådar så gott... Buggigt och nerdummat, tycker ju alla deras serier går neråt på nästan alla sätt förutom just grafiskt för varje nytt spel dom gör.

Nu syftar jag väl mer på utvecklaren än utgivaren, Bethesda som utgivare gillar jag då man ändå fått nya Wolfenstein samt Dishonored från dom.... Men utvecklaren... njae...

Medlem

Det får gärna komma ett nytt the elder scroll spel, är inte så mycket att spela online i en TES titel. Föredrar då det är singleplayer

Medlem

Dishonored 2! Get it done!!! (Ge oss releasedatum iallafall)...

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:

Angående bildtexten, det finns väl redan ett "World of Elder Scrolls"? Elder Scrolls Online?

Psst... det var hela poängen.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av MEG:

"men ska samtidigt kännas som Bethesda-titlar" Ingen fara, de är bara att de gör dem lika buggiga som alltid så känns de som Bethesda-titlar

Receptet lyder nog "stora, öppna, buggiga världar med själlösa NPC:s, stela animationer och en generisk story"!

Avstängd
Skrivet av MEG:

"men ska samtidigt kännas som Bethesda-titlar" Ingen fara, de är bara att de gör dem lika buggiga som alltid så känns de som Bethesda-titlar

Tycker att det mer känns som Ubisoft titlar ju buggigare dom är.

Medlem

Normalt skulle det vara kul att läsa sådant här men det är allt litet sorligt personligen eftersom det inte låter som något Elder Scrolls-spel då. Ett av de få tillfällen man skulle vilja se en uppföljare.

Medlem

Mobilspel är min generella känsla. F2P med köp ungefär som "fallout" spelet till mobiler.

Hoppas dem utannonserar det riktiga fallout 4 i samma anda som New Vegas. Detta demo vi fick här om hösten var ju nice men behöver fulla utgåvan :3

Medlem

Vill se ett nytt skyrim tona upp sig med breda vingar.

Inaktiv

Kan folk sluta säga "ett nytt skyrim" och "skyrim 2"? Serien heter ändå The Elder Scrolls och det är osannolikt att dom kommer göra Skryim (landet) igen.

Medlem

För mig är det Skyrim, Thats it.

Medlem

jag tror det är mobilspel

Medlem

Ja ett "skyrim 2" kan ni nog glömma

1
Skriv svar