Bakom kulisserna på Victoria II

Medlem
Bakom kulisserna på Victoria II

Ser ju bra ut!

Medlem

Lite synd att de tog bort den manuella pop-hanteringen. (Dock kanske inte så synd för länder som t.ex Kina och Storbritannien)

Ska bli kul!

Medlem

Får hoppas det blir bättre än HoI3 var vid release. Arsenal of Democracy är ju fortfarande ett bra mycket komplettare och bättre spel än HoI3 är även idag.

Känns som om de kunde vunnit på att sluta tramsa med sin jobbiga EU3-motor och struntat i att tvinga allt till 3D, och istället lagt mer jobb på att koda utökad AI och mellanstatlig dynamik.

Men Victoria + Revolutions är nog fortfarande Paradox absolut bästa spel genom tiderna, så jag håller tummarna för det här.

Medlem

Så...jävla...mycket...vill...jag...ha...detta...spel.......


signatur

Is life not a thousand times too short for us to bore ourselves? ~ Friedrich Nietzsche

Medlem

Det verkar inte vara många som jobbar med spelet. Kanske inte behövs...


signatur

Hemsida: www.ombd.se
Discord: https://discord.gg/yrShMAg
Server: Squad Europe (serverpartners med adminbehörighet)
Besök gärna Sveriges äldsta Squadklan med cirka 50 selekterade soldater. Många med militär erfarenhet. Vi satsar stort på gemenskap!
Åldersgräns: 25 år

Inaktiv

Skulle gärna höra mer nyheter om Sword of the Stars II också.

Medlem
Skrivet av Deathwisher:

Det verkar inte vara många som jobbar med spelet. Kanske inte behövs...

Paradox har ju inte så hiskligt många anställda och de jobbar parallellt med flera spel. Men nej, det behövs inte så många för att göra deras spel. Då grafiken är enkel behöver de inte ha flera dussin personer som jobbar med modeller, texturer och grafikmotor, utan det räcker till stor del med några få kodknackare, och historieforskare/scriptare.

Medlem

Har inte spelat ettan och har hört att det hade många tekniska problem. Ska nog testa tvåan får bara hoppas att det kommer ett demo först.

Medlem
Skrivet av Juel91:

Har inte spelat ettan och har hört att det hade många tekniska problem. Ska nog testa tvåan får bara hoppas att det kommer ett demo först.

Rekommenderar dig att testa ettan med VIP-modden.

Skrivet av Forcie:

Får hoppas det blir bättre än HoI3 var vid release. Arsenal of Democracy är ju fortfarande ett bra mycket komplettare och bättre spel än HoI3 är även idag.

Känns som om de kunde vunnit på att sluta tramsa med sin jobbiga EU3-motor och struntat i att tvinga allt till 3D, och istället lagt mer jobb på att koda utökad AI och mellanstatlig dynamik.

Men Victoria + Revolutions är nog fortfarande Paradox absolut bästa spel genom tiderna, så jag håller tummarna för det här.

Ehhh nej vad röker du för något


signatur
Medlem

Jag är icke rökare.
Vill du säga att du inte håller med är det ju bra om du specifierar vad du inte håller med om.

Medlem

Big up paradox.. äntligen lite nya ansikten i filmerna..

folk som man orkar lyssna på för en gång skull..

1
Skriv svar