Ämnen blir inte markerade som lästa när man loggar in och ut

Medlem
Ämnen blir inte markerade som lästa när man loggar in och ut

Jupp, verkar inte som om ämnen blir markerade som lästa när man går in och ut, antar att det är ett medvetet val men personligen så tycker jag det är enormt drygt.
Helt omöjligt att se på vissa forum ifall det har kommit nåt nytt inlägg eller inte via forumets startsida.
Finns det någon möjlighet att få en markera inlägg som lästa eller nåt så man kan åtgärda detta då och då iaf.
tack på förhand osv.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

Medlem

detta jag menar med mitt senaste inlägg i "Vanliga frågor"-tråden.


signatur

Go for it - ALL or Nothing!

W2k
Medlem

Nej, trådar blir inte markerade som lästa om du inte har läst dem. Detta är ett högst medvetet val.

Du kan dock lätt markera alla forum som lästa genom att klicka på knappen "Markera alla" längst ned på forumets förstasida. Då kommer det att synas tydligt nästa gång du loggar in vilka forum det har kommit nya inlägg i.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Tycker att det är helt perfekt att man får styra själv över om trådarna ska vara markerade eller inte. Det finns inget mer störande än sidor som markerar allt som läst när man går ut och in.

Hmm, var det inte så här i förra designen, kommer inte ihåg längre


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Inaktiv

nej, på förra blev allt läst om man råkade logga ur. eller om internetkopplingen dog, eller man stänga webbläsaren. mäkta irriterande.

stor förbättring mao.


signatur

Time wounds all heels. /Nick Lowe
#komsi - the Quiet life.

Medlem

indeed.


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

tackar, hade inte märkt den knappen.


signatur

Life is like a shit-sandwich; the more bread you have the less shit you eat.

1
Skriv svar