Smite kommer till Playstation 4 – beta nästa månad

Robot
Smite kommer till Playstation 4 – beta nästa månad
Medlem
Smite kommer till Playstation 4 – beta nästa månad

Betan är faktiskt just nu.. kom in i betan, laddar ner och ska spela det strax.

Medlem

Tjena Betan är just nu tankade ner spelet igår till konsolen och kan redan lira closed alpha, är en smite pc spelare så detta ska bli jätte kul att spela mitt favoritmoba på min favoritkonsol

Medlem

Kul för alla med konsol. Synd att det inte är cross-plattform

Medlem

Är det grymt detta lr? är det balanserat? Finns det många gubbar? Kan en feedad spelare bära hela laget som i LOL typ?

Medlem
Skrivet av Jonio:

Är det grymt detta lr? är det balanserat? Finns det många gubbar? Kan en feedad spelare bära hela laget som i LOL typ?

Mycket balanserat. Finns 73 Gudar. En feedad spelare kan bära laget, även om det är liten chans att denne lyckas med detta då det alltid finns sätt att kontra varandra.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Jonio:

Är det grymt detta lr? är det balanserat? Finns det många gubbar? Kan en feedad spelare bära hela laget som i LOL typ?

Det är väldigt välbalanserat. Såvida du inte spelar på högre ranked (eller för den delen competitive) så är alla gudar fullt spelbara, och som ovanstående nämnde finns det många. Spelet kör på F2P som de andra framstående MOBA-liren, men med betydligt schysstare betalningsmodeller (du kan köpa alla gudar + alla som någonsin kommer att släppas för knappt 250 spänn).

Började med spelet förra sommaren och har hittills loggat 470h på Steam (och då nådde jag ändå lvl 30 en bra bit innan spelet släpptes på Steam), så uppenbarligen tycker i alla fall jag att det är ett grymt lir. Kan dock inte jämföra det med andra MOBA-spel då jag inte prövat dessa i mer än några enstaka matcher. Har sjukt svårt för allt jävla musklickande.

Medlem

Blir till att ge det ett försök när det släpps på riktigt så att säga då

Tack för bra svar!

Medlem

alpha o beta för ett spel som redan är släppt på PC och Xbox? är det inte bara porta över...?

1
Skriv svar