Ang. mailet när man får svar i en tråd

Medlem
Ang. mailet när man får svar i en tråd

Jag tänkte lite på mailen som skickas ut när man har fått ett svar i en av trådarna man har skrivit.

Som det är nu så kommer man hela tiden till den första sidan i tråden, förr kom man till den sista så att man slipper klicka på sidnummret. Kanske det är något som ni tänker fixa(?).


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

W2k
Medlem

Det borde inte vara svårt att fixa så att den hoppar till sista sidan, jag ska titta på det.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem
Skrivet av W2k:

Det borde inte vara svårt att fixa så att den hoppar till sista sidan, jag ska titta på det.

Det är riktigt trevligt att veta att ni lyssnar på oss besökare, tusen tack FZ crew.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

W2k
Medlem

Det är fixat nu! Dock kommer man inte nödvändigtvis till sista sidan, utan man kommer till senaste olästa inlägg (alltså det inlägget som gjorde att mailet skickades ut). Det behöver ju inte vara på sista sidan ifall tråden är livlig.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Skulle vara bra om man också kunde välja så att meddelande kom till inkorgen på fz istället eller att, i bevakade trådar, att en ikon kommer upp framför tråden när nån skrivit nåt nytt (förutom datum grejjen alltså). Så man slipper massa mail till mailen.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

Medlem
Skrivet av Rissan:

Skulle vara bra om man också kunde välja så att meddelande kom till inkorgen på fz istället eller att, i bevakade trådar, att en ikon kommer upp framför tråden när nån skrivit nåt nytt (förutom datum grejjen alltså). Så man slipper massa mail till mailen.

Skulle kunna vara ett bra alternativ.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

En del forum har ju en liten prick på loggan bredvid de inlägg man postat i. Det skulle kanske kunna vara något för dem som är oroliga att missa ett svar?


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Mjo men det kräver ju ändå att man måste gå in och kolla på den tråden, jobbigt om man måste gå till alla trådar man skrivit i.


signatur

I can't even tell you at the moment, what at the moment means....even momentarily.

1
Skriv svar