Betatesta NFS: World i helgen

Robot
Medlem
Betatesta NFS: World i helgen

Haft beta till det här väldigt länge men det var inte värt mer än fem minuter av min tid, usch.

Medlem

Var finns infon om att man får behålla kontot när retail kommer?
Den enda info som jag hittade var att folk som spelat closed beta har kvar sina konton till open beta? Verkar ju helt vrickat att alla som signar open beta får ett gratis retailkonto...


signatur

Information wants to be free!

Medlem
Skrivet av Zechnubis:

Var finns infon om att man får behålla kontot när retail kommer?
Den enda info som jag hittade var att folk som spelat closed beta har kvar sina konton till open beta? Verkar ju helt vrickat att alla som signar open beta får ett gratis retailkonto...

"-World är ett racing-MMO som till viss del blir gratis att spela (du får betala så kallade mikrotransaktioner för att nå högre nivåer)"

Medlem

Tyckte det inte var något vidare heller, EA kan bättre..

Medlem

Säkert lika kasst fortfarande. Sluta märka produkter med Need for speed när det inte ens är lika orginalspelen!
Need for speed dog 2002.

Inaktiv

Vad var det då vid 0.50 in i klippet? ska man ha man ha massa jedi skills till bilen eller?

Medlem
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Zechnubis:

Var finns infon om att man får behålla kontot när retail kommer?
Den enda info som jag hittade var att folk som spelat closed beta har kvar sina konton till open beta? Verkar ju helt vrickat att alla som signar open beta får ett gratis retailkonto...

"-World är ett racing-MMO som till viss del blir gratis att spela (du får betala så kallade mikrotransaktioner för att nå högre nivåer)"

Ah, najs! Stod det på deras hemsida eller? Tack för hjälpen


signatur

Information wants to be free!

Medlem

Folk försöker göra MMOs av allting nu för tiden, dessutom ''POWER UPS' va?
det här inte till ett sånt här racing spel utan bara dem gamla hedliga (Mario cart som EX)


signatur

Rwa?

Medlem
Skrivet av Zechnubis:
Skrivet av Qrush:
Skrivet av Zechnubis:

Var finns infon om att man får behålla kontot när retail kommer?
Den enda info som jag hittade var att folk som spelat closed beta har kvar sina konton till open beta? Verkar ju helt vrickat att alla som signar open beta får ett gratis retailkonto...

"-World är ett racing-MMO som till viss del blir gratis att spela (du får betala så kallade mikrotransaktioner för att nå högre nivåer)"

Ah, najs! Stod det på deras hemsida eller? Tack för hjälpen

nja det står precis över videon


signatur

Rwa?

Medlem

Vore ju kul om de funkade också...Blir disconnectad hela tiden, och när man ändrar grafikinställningar så kraschar de.

Medlem

Det går inte att kalla detta spel racing. Fint upplägg o så men det är inget nytt. Jag spelade MotorCity online från just EA år 2001 och det var racing/tuning/styling/chat/community som gick åt pipan för det var inte många som lockades till detta spelet. Det var dock mkt bättre än detta skräpet.Sorgligt att kvalitet inte räknas längre. Gillar ni racing undvik detta fjollspelet. Obs, min åsikt.

Inaktiv

Nog för att detta är beta men det va verkligen obeskrivligt dåligt.

Medlem

"Längd
6 minuter 14 sekunder"

Inte direkt va? :x

Medlem

Power-ups? Där tappade jag allt intresse. Nästan så det ligger negativt till på skalan.

Man fattar ju att de försöker döda typ Blur. Men jag tror de skulle göra det bättre om de skippade power-ups och överlät det åt Blur och Mario Kart.


signatur

"A lie is truth, until you recognize it as a lie. To see the truth behind those lies is probably the right thing to do. However, it may not necessarily bring happiness. Lies are Happiness."

PC-spelare
Dator: TUF Gaming B550 Pro, Ryzen 5600G, 16GB RAM, Sapphire Radeon RX 5600 XT

Medlem

Nån annans spel som crashar så fort man försöker skriva in ett namn på sin karaktär? Jag har ännu inte kommit längre in i spelet än att jag fått välja profilbild, vilket känns lite tråkigt!

Medlem

Nej, namn kunde jag skriva in. Mitt problem är att jag fastnar när man ska köra vissa race så man får stå där och vänta i all evighet, eller stänga ner spelet själv.

Medlem

ahopp. ska dom börja med MMO /racing "betala tills du spyr" dom också
Need for speed dog ut efter NFS carbon
Dom gör saker som detta å klagar sedan på "piraterna" dom får väl fan skylla sig själva, dom som skapar piraterna. Är det något som någon borde skapa/upfinna så är det en Dra åt fanders knapp på tangentbordet, så ska det dyka upp ett F u finger över hela skärmen för offren.

Medlem

Kan vara värt att testa.


signatur

////Mr.Waterboy
Frukta inte vapnet, frukta bossen som använder det.

Inaktiv

Jag kommer inte in på deras hemsida

Det står:

HTTP Status 500 -

--------------------------------------------------------------------------------

type Exception report

message

description The server encountered an internal error () that prevented it from fulfilling this request.

exception

java.lang.NoClassDefFoundError: Could not initialize class com.ea.nfs.service.ServiceLocator
com.ea.nfs.web.interceptors.RequestInterceptor.populateNfsIpCountry(RequestInterceptor.java:103)
com.ea.nfs.web.interceptors.RequestInterceptor.preHandle(RequestInterceptor.java:65)
org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doDispatch(DispatcherServlet.java:761)
org.springframework.web.servlet.DispatcherServlet.doService(DispatcherServlet.java:716)
org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.processRequest(FrameworkServlet.java:644)
org.springframework.web.servlet.FrameworkServlet.doGet(FrameworkServlet.java:549)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:617)
javax.servlet.http.HttpServlet.service(HttpServlet.java:717)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.NormalRewrittenUrl.doRewrite(NormalRewrittenUrl.java:195)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.RuleChain.handleRewrite(RuleChain.java:159)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.RuleChain.doRules(RuleChain.java:141)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.UrlRewriter.processRequest(UrlRewriter.java:90)
org.tuckey.web.filters.urlrewrite.UrlRewriteFilter.doFilter(UrlRewriteFilter.java:417)
org.springframework.web.filter.HiddenHttpMethodFilter.doFilterInternal(HiddenHttpMethodFilter.java:77)
org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:76)
org.springframework.web.filter.CharacterEncodingFilter.doFilterInternal(CharacterEncodingFilter.java:88)
org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:76)
org.springframework.web.filter.ShallowEtagHeaderFilter.doFilterInternal(ShallowEtagHeaderFilter.java:57)
org.springframework.web.filter.OncePerRequestFilter.doFilter(OncePerRequestFilter.java:76)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:343)
org.springframework.security.web.access.intercept.FilterSecurityInterceptor.invoke(FilterSecurityInterceptor.java:109)
org.springframework.security.web.access.intercept.FilterSecurityInterceptor.doFilter(FilterSecurityInterceptor.java:83)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.access.ExceptionTranslationFilter.doFilter(ExceptionTranslationFilter.java:97)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.session.SessionManagementFilter.doFilter(SessionManagementFilter.java:100)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.authentication.AnonymousAuthenticationFilter.doFilter(AnonymousAuthenticationFilter.java:78)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.authentication.rememberme.RememberMeAuthenticationFilter.doFilter(RememberMeAuthenticationFilter.java:112)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.servletapi.SecurityContextHolderAwareRequestFilter.doFilter(SecurityContextHolderAwareRequestFilter.java:54)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.savedrequest.RequestCacheAwareFilter.doFilter(RequestCacheAwareFilter.java:35)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.authentication.AbstractAuthenticationProcessingFilter.doFilter(AbstractAuthenticationProcessingFilter.java:188)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.authentication.AbstractAuthenticationProcessingFilter.doFilter(AbstractAuthenticationProcessingFilter.java:188)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.authentication.logout.LogoutFilter.doFilter(LogoutFilter.java:105)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.context.SecurityContextPersistenceFilter.doFilter(SecurityContextPersistenceFilter.java:79)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.session.ConcurrentSessionFilter.doFilter(ConcurrentSessionFilter.java:109)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy$VirtualFilterChain.doFilter(FilterChainProxy.java:355)
org.springframework.security.web.FilterChainProxy.doFilter(FilterChainProxy.java:149)
org.springframework.web.filter.DelegatingFilterProxy.invokeDelegate(DelegatingFilterProxy.java:237)
org.springframework.web.filter.DelegatingFilterProxy.doFilter(DelegatingFilterProxy.java:167)

note The full stack trace of the root cause is available in the Apache Tomcat/6.0.26 logs.

--------------------------------------------------------------------------------

Apache Tomcat/6.0.26:(

Medlem
Skrivet av snusprillan:

ahopp. ska dom börja med MMO /racing "betala tills du spyr" dom också
Need for speed dog ut efter NFS carbon
Dom gör saker som detta å klagar sedan på "piraterna" dom får väl fan skylla sig själva, dom som skapar piraterna. Är det något som någon borde skapa/upfinna så är det en Dra åt fanders knapp på tangentbordet, så ska det dyka upp ett F u finger över hela skärmen för offren.

Carbon? Haha .. Inget spel efter Hot pursuit 2 har ens varit bra eller i närheten av vad Need for speed är. Tyvärr

Medlem

Så bra som den här betan fungerar är det nästan värt att kalla det alfa...

Medlem

De som suger med Need for speed's nyare spel är att de känns som att köra på en berg-o-dal bana :S Vafan är de för spel känsla.. Som då du kör med NOS på NFS: Underground 2... Nae! Ska speler vara kul o spela ska gatorna vara som t.ex GTA IV och körkänslan ska vara som NFS: Underground 2.. eller GTA IV typ.. att du KÖR bilen.. inte sån "Jag kör på en berg-o-dal bane räls" känsla USCH"

Medlem

De som suger med Need for speed's nyare spel är att de känns som att köra på en berg-o-dal bana :S Vafan är de för spel känsla.. Som då du kör med NOS på NFS: Underground 2... Nae! Ska speler vara kul o spela ska gatorna vara som t.ex GTA IV och körkänslan ska vara som NFS: Underground 2.. eller GTA IV typ.. att du KÖR bilen.. inte sån "Jag kör på en berg-o-dal bane räls" känsla USCH"

Medlem

Fick closed beta key av Pcgamers engelskt motsvarande hemsida helt random, jag var tydligen medlem där också.
Jag spela i ungefär 5min sen märkte jag att det var ju Need For Speed: Most Wanted. ??? Kände igen flera områden i spelet från Most Wanted, det dom har gjort är väl inte så mycket känns det då som. Grafiken känns likadan, körsättet måste vara densamma, och jag kände igen ett uppdrag i spelet till och med?
Det kan väl vara kul med ett MMO, men då kan väl EA göra ett nytt spel, inte bara döpa om det och sätta in ett "Race Online" läge till allt.

Moderator | Testpilot

Själv tyckte jag det var väldigt kul att spela med polarna. Fly från poliserna i grupp var också väldigt kul ;DD


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar