Kane & Lynch 2-demo i görningen

Robot
Medlem
Kane & Lynch 2-demo i görningen

Och poängen med detta är? Vill de inte visa upp sitt spel för den stora skaran för att få potentiella kunder? Eller vet de kanske att spelet är lika kasst som 1an och har nu endast släppt ett demo till dem som gillade första spelet?

Hur som helst var ju detta det dummaste jag sett på länge.

Medlem
Skrivet av Spectral:

Och poängen med detta är? Vill de inte visa upp sitt spel för den stora skaran för att få potentiella kunder? Eller vet de kanske att spelet är lika kasst som 1an och har nu endast släppt ett demo till dem som gillade första spelet?

Hur som helst var ju detta det dummaste jag sett på länge.

"en publik version kommer längre fram".

Medlem

med tanke på hur dåligt ettan var så borde de släppa en demo till alla plattformar samtidigt om dom nu är så självsäkra på sitt spel..

Medlem

De har redan sagt att det "begränsade demot" ska vara en beta.
Så det handlar i första hand om bugg-jakt och stress-test m.m. Sen släpps ett "stabilt" demo på alla plattformar så ingen som testar blir ledsen för att det är buggigt

Medlem

Jahapp , själv sitter man med en betanyckel på hotmailen! Ska bli kul o testa , gillade ettan även om det kanske inte var världens bästa spel .. Men ska bli kul o testa 2an i helgen!

Medlem

Hyffsat roligt online men jag tror inte det blir något köp på releasedag.

Medlem

Ettan var rätt skoj i splitscreen co-op. Så tvåan ska bli intressant!

Medlem

träffade en IO interactive utvecklare medans jag spelade som undrade vad vi på vårat lag tyckte om spelet han snackade också lite om varför dom valde att göra spelet så att det ser ut som en youtube video så det är väl nog mer som en beta än ett demo


signatur

I'm the broken one who fixed it.

Medlem

Lite osäker på detta spel. Ser ut att vara bättre än ettan, men det säger inte mycket om de lyckats skapa en ok produkt.


signatur

- I mean gaming journalists look bad just writing about stuff, but when you put them in front of a camera...a whole new dimension of bad is created.

Medlem

Jag längtar


signatur

Game long and prosper

1
Skriv svar