Medlem
Forumet segt?

Tjho, tänkte kolla om det är flera än bara jag som upplever forumet välldigt segt time to time.
ofta som man klickar på tex "FZ forum" och sen får man vänta, och vänta, och vänta tills det händer nått.
samma när man ska göra en post/tråd, nyss väntade jag 1min för att det skulle hända nått när jag skulle slänga in den

är det segt ifrån server håll/banbredd, eller är det jag?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Jag har samma problem


signatur

Pappaklanen Dads With Gunz på Quakenet
#dwg

Inaktiv

Inte jag.


signatur

Last.fm
nah, you're just curious George....like the monkey

W2k
Medlem

Forumindex är en smula långsam. Det är ett serverproblem. Gå istället direkt till ett forum (med menyn längst ner t ex) om ni vet på förhand vart ni ska.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

När är det fixat?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

tycker inte det blir nån skillnad, och sen är det segt varesig man är i ett forum eller i index, iallafall för mig
samma som i gammla forumet, har jag för mig?


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

hela siten rullar fint, bara forumet som är segt att komma in i, får väl lära mig att klicka rätt in så länge.

Du har för mycket lulllull i din burk Ice, däffö e det segt för dej tihihi

Aaaah härliga fredag, sa jag skål?


signatur

Ja, jag kanske är ute och cyklar men det är fanimej miljövänligt - purresnurre@2005

Medlem

Japp, något segt för mig också.

W2k
Medlem

Det är fixat, nu borde sidan ladda på som mest 1-2 sekunder.


signatur

Wilhelm Svenselius - Utvecklare/redaktör i FZ:s tjänst sedan 2001.
Synpunkter på sajten? Buggar? Skriv till mig!

Medlem

Testat nu i nån minut, har fungerat klockrent
nice jobbat!


signatur

R.I.P The_maxx

Medlem

Kom precis hem från landet och märkte att allt gick snabbt så jag tänkte berätta att det verkar vara löst, så har ni hunnit före :evil:


signatur

För de ord, som till andra man har sagt, ofta man bitter får böta.

Medlem

Skulle vilja påst att hela FZ.se har blivit segare över lag. Allt från nyhetssidan till forum men även nerladdningar från filarkivet där jag ALLTID annars kom upp i 1.5-3Mb/sec går nu oftast i 100Kb eller mindre...

/Homer_S

Medlem

Intressant då filarkivet är detsamma (ja, faktiskt samma) och vi har samma lina som förut... Däremot har det släppts en hel del E3-material som vi har och det är nog en troligare det beror på det än något annat.


signatur

MaxH: Web, Spel, Kärlek, Nöje, Projekt, IRC
"Din mamma är en Google-sökning."-the_maxx

Inaktiv

Tackar. Den där segheten hade precis börjat gå mig på nerverna.

1
Skriv svar