Fallout Shelter övertygade Bethesda att göra fler mobilspel

Robot
Fallout Shelter övertygade Bethesda att göra fler mobilspel

Fallout Shelters framgång går inte att förneka.

#fallout-4, #fallout-shelter


Medlem
Fallout Shelter övertygade Bethesda att göra fler mobilspel

Det var väl hypen innan Fallout4 som gjorde att det sålde bra?


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Medlem

blir väl fallout 3 eller new vegas till mobil eller något snarlikt, inte för att det skulle göra något, lirar lite andra gamla pc titlar på min surfplatta så som gta 3

Medlem
Skrivet av Kimpur:

Det var väl hypen innan Fallout4 som gjorde att det sålde bra?

Pratar du om Shelter eller F4, för Shelter var ju gratis.

Medlem

Fallout 5 kanske skall komma på mobil primärt, där har dom ett matigt spel att trycka ner i miniformat...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av employed:
Skrivet av Kimpur:

Det var väl hypen innan Fallout4 som gjorde att det sålde bra?

Pratar du om Shelter eller F4, för Shelter var ju gratis.

Fallout Shelter har microtransaktioner. Gissar att det är fler mobilanvändare som laddat ned och gjort köp i spelet.
Själv tycker jag de ska släppa Shelter på PC med en engångskostnad, och alla deras framtida mobilspel om de är lika mysiga.

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av employed:
Skrivet av Kimpur:

Det var väl hypen innan Fallout4 som gjorde att det sålde bra?

Pratar du om Shelter eller F4, för Shelter var ju gratis.

Fallout Shelter har microtransaktioner. Gissar att det är fler mobilanvändare som laddat ned och gjort köp i spelet.
Själv tycker jag de ska släppa Shelter på PC med en engångskostnad, och alla deras framtida mobilspel om de är lika mysiga.

Går att lira på pc med bluestacks.

Medlem

Bara jag som iten tyckte det var någon höjdare?
Betalade inte ett öre och dröjde inte länge föränns man hade maxade skills i alla rum och skickade ut folk som hade 10 i alla skills.. visst kunde man göra lite roliga varianter men inget som gav mig något.
De kunde släppte Fallout 1 och 2 till tablet! och kanske Fallout Tactics, det hade varit guld! Går Baldurs Gate att spela på en tablet så går Fallout

Medlem

Spelet var bra, men 'tog slut" väldigt fort. Fanns liksom ingen mening att fortsätta efter ett tag när man byggt allt

Medlem
Skrivet av Cradle:

Går att lira på pc med bluestacks.

Aldrig hört talats om tidigare, et här var en trevlig överraskning!

Medlem

Det är inget för mig än så länge. Jag orkar inte investera i medeltypen av mobilspel för de är ofta korta och saknar djup. Jag förstår varför man satsar så eftersom det finns en stor grupp spelare som vill ha den typen av spel, men tills det ändras blir det mest andra plattformar för mig.

Medlem

Jag förstår att det är ett mobil spel men jag skulle aldrig köra det på mobilen. Tom min för året nya ipad mini klarar spelet till fullo hur skulle det då funka på mobilen? Hoppas dom gör bättre spel framöver.

Medlem
Skrivet av burkmopp:
Skrivet av Cradle:

Går att lira på pc med bluestacks.

Aldrig hört talats om tidigare, et här var en trevlig överraskning!

Finns även en Android emulator som heter Andy. Den fungerade stabilare för min del.

Medlem
Skrivet av Cradle:
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av employed:
Skrivet av Kimpur:

Det var väl hypen innan Fallout4 som gjorde att det sålde bra?

Pratar du om Shelter eller F4, för Shelter var ju gratis.

Fallout Shelter har microtransaktioner. Gissar att det är fler mobilanvändare som laddat ned och gjort köp i spelet.
Själv tycker jag de ska släppa Shelter på PC med en engångskostnad, och alla deras framtida mobilspel om de är lika mysiga.

Går att lira på pc med bluestacks.

Kör med en gammal savefil jag laddade ner som gav mig runt 1100 lunch boxes.


signatur

Asus TUF RTX 4090 OC
G.skill 32 gb 4000mhz cl15
ASUS ROG Crosshair VIII Dark Hero
Ryzen 5950x
Starcitizen referral: STAR-2GR4-BK2X

1
Skriv svar