One Eyed Point of View - The Division

Medlem
One Eyed Point of View - The Division

Jag gjorde en review av The Division på youtube. Det är min första i denna serie och hade uppskattat er feedback.


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Bra video, håller med det första du säger. realistic och gritty miljö som dock faller platt och förstörs av dåligt gameplay.

phi
Medlem

Håller med i stora drag.

Första gången jag läste om Dark Zone och hur PVP:n skulle fungera i The Division så tänkte jag direkt "jahapp, så alla kommer att samlas vid extraction point och det blir ett (precis som du beskrev) ett clusterfuck utan dess like och den som campar i ett hörn är den som får all loot i slutänden?"

Och mycket riktigt blev det så i stort sett varenda gång jag själv eller vår grupp drabbade samman vid extraction.

Campande griefers kommer att älska spelet. Till dess att resten har slutat spela det efter en månad.

Medlem
Skrivet av phi:

Håller med i stora drag.

Första gången jag läste om Dark Zone och hur PVP:n skulle fungera i The Division så tänkte jag direkt "jahapp, så alla kommer att samlas vid extraction point och det blir ett (precis som du beskrev) ett clusterfuck utan dess like och den som campar i ett hörn är den som får all loot i slutänden?"

Och mycket riktigt blev det så i stort sett varenda gång jag själv eller vår grupp drabbade samman vid extraction.

Campande griefers kommer att älska spelet. Till dess att resten har slutat spela det efter en månad.

Exakt så jag med känner. PVEn är, som det ser ut nu, för svag för att böra upp spelet i från DZns tunga negativa sidor.

Hade så mycket hopp om detta spelet.


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem
Skrivet av sutten:

Jag gjorde en review av The Division på youtube. Det är min första i denna serie och hade uppskattat er feedback.

För att ge lite feedback om själva videon. Du stakar dig lite när du pratar, kan vara bra att spela in bara röstdialogen i bitar och sätta ihop det efteråt. Jag utgår också ifrån att du använder ett nedskrivet manus som du läser från. Då kan du göra om de bitar där du stakar dig.
Ljudmässigt så är din röst låg och jag var tvungen att höja ljudet för att höra dig tydligare, när ditt klipp "I Play- This war of mine Day - 12" gick igång efter klippet så var ljudet klart mycket starkare och tydligare och jag kunde sänka tillbaks min volym. Försök att hitta tillbaks till den ljudnivån.
GL HF i fortsättningen med fler reviews.

(PS: Jag håller tyvärr inte med dig om allt av det du sa om the Division, men det beror nog på att vi kan ha haft helt olika upplevelser. Det kan skilja sig mycket om hur vi blev bemötta av andra spelare/rogues och hur bra det gick att oskadliggöra spelare/npc'er, samt kan vi haft olika nivåer av utrustning, där jag alltid försökte ha det senaste och bästa jag kunde få tag på beroende på min level.) ^^

Medlem
Skrivet av ForrestFox:
Skrivet av sutten:

Jag gjorde en review av The Division på youtube. Det är min första i denna serie och hade uppskattat er feedback.

För att ge lite feedback om själva videon. Du stakar dig lite när du pratar, kan vara bra att spela in bara röstdialogen i bitar och sätta ihop det efteråt. Jag utgår också ifrån att du använder ett nedskrivet manus som du läser från. Då kan du göra om de bitar där du stakar dig.
Ljudmässigt så är din röst låg och jag var tvungen att höja ljudet för att höra dig tydligare, när ditt klipp "I Play- This war of mine Day - 12" gick igång efter klippet så var ljudet klart mycket starkare och tydligare och jag kunde sänka tillbaks min volym. Försök att hitta tillbaks till den ljudnivån.
GL HF i fortsättningen med fler reviews.

(PS: Jag håller tyvärr inte med dig om allt av det du sa om the Division, men det beror nog på att vi kan ha haft helt olika upplevelser. Det kan skilja sig mycket om hur vi blev bemötta av andra spelare/rogues och hur bra det gick att oskadliggöra spelare/npc'er, samt kan vi haft olika nivåer av utrustning, där jag alltid försökte ha det senaste och bästa jag kunde få tag på beroende på min level.) ^^

Tack för feedback, och jag ska jobba på mixen bättre Försökte få det naturligt och flytande men gick sådär uppenbarligen

Och när det gäller spelet så är det inte helt oväntat att någon ska känna att jag felbedömmer spelet, då alla har olika smak och upplevelser. Men att inte känna någon inlevelse eller att jag bryr mig om storyn/människorna i staden är ett stort minus och har svårt att tänka mig introdelen i Betan kommer skilja sig allt för mycket vid släppet. Jag vill bli fångad och indragen i allt som händer. istället så blev det någon som bara berättar att saker är åt helvete men det är inte alls något jag känner av när jag ser introt eller spelar de första uppdragen. ag ser att saker är visuellt, åt skogen men jag bryr mig inte om det utan letar bara upp lite action och dödar va jag ser.

DZ för mig var inget roligt alls som sagt. bara massa campers och skit. Kan vara något som blir bättre senare men har svårt att se att det blir det.

Tack igen för din hjälp och hoppas jag har fel när spelet väl släpps


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

Medlem

Vad skönt med nån som inte skriker på youtube. T.o.m musiken i bakgrunden var lugnande.

Jag håller inte med dig alls ang. "The Division" men recensionen var bra.

Medlem
Skrivet av Norrin:

Vad skönt med nån som inte skriker på youtube. T.o.m musiken i bakgrunden var lugnande.

Jag håller inte med dig alls ang. "The Division" men recensionen var bra.

Trevligt det uppskattades så sätt iaf Som jag nämde ovan, jag hoppas jag har fel när hela släpps. Spelade både closed och open beta och kände lika i båda (Closed var iof ännu mer begränsad).


signatur

Twitch: Twitch.tv/one_eyed_gamer | Twitter: Twitter.com/1iGamer | Youtube: Youtube.com/oneeyedgamerchannel | Facebook: Facebook.com/1iGamer

1
Skriv svar