Prisa gudarna, i Bus Simulator 16 kan du köra samma sorts bussar som SL!

Robot
Prisa gudarna, i Bus Simulator 16 kan du köra samma sorts bussar som SL!

Vi är sålda efter den nya releasetrailern.


Medlem
Prisa gudarna, i Bus Simulator 16 kan du köra samma sorts bussar som SL!

Goda nyheter, grafiken är kompatibel med Windows 95 xD


signatur

"Reflections gives erections." -Mona Lisa

Medlem

Äntligen kan jag simulera en busschaufför som aldrig kommer i tid!

Medlem
Skrivet av mixpixvisuals:

Goda nyheter, grafiken är kompatibel med Windows 95 xD

True. Men tror ingen väljer simulator-spel efter grafiken.

Medlem

yes nu kan jag sitta å vänta på folk som kommer springande så att alla i bussen missar pendeln xD


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Bara synd att de nya bussarna är billigt byggda, har få och dåligt utplacerade sittplatser och lagom värdelösa. På mornarna så står det fler i bussen än vad det sitter för att det inte finns sittplatser.

Medlem

Kommer man att kunna köra iväg lugnt och fint innan passagerarna satt sig? Så att man själv kan få nöjet o tvärnita så att alla flyger som vantar där bak..


signatur

"No country for old Gamers"

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av mixpixvisuals:

Goda nyheter, grafiken är kompatibel med Windows 95 xD

True. Men tror ingen väljer simulator-spel efter grafiken.

Vernissage Simulator


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av mixpixvisuals:

Goda nyheter, grafiken är kompatibel med Windows 95 xD

True. Men tror ingen väljer simulator-spel efter grafiken.

Realism kommer ju helt klart först, men får jag välja mellan bra och dålig grafik så väljer jag ju så klart det som ser bättre ut. Men eftersom att utbudet på bussimulatorer är klent så är nog det här det snyggaste alternativet

Medlem
Skrivet av billybob:
Skrivet av mixpixvisuals:

Goda nyheter, grafiken är kompatibel med Windows 95 xD

True. Men tror ingen väljer simulator-spel efter grafiken.

Nej, man väljer efter trafiken. Hahahahahahahahahaha


signatur

"Reflections gives erections." -Mona Lisa

Medlem

Sorry, inga scaniabussar = inget köp från min sida.

Medlem

Hur går man av på något?

Medlem
Skrivet av Jeehao:

Bara synd att de nya bussarna är billigt byggda, har få och dåligt utplacerade sittplatser och lagom värdelösa. På mornarna så står det fler i bussen än vad det sitter för att det inte finns sittplatser.

Och är det fler säten då är det massor som gnäller över dåligt med benutrymme, inte bra för de som har svårt att röra sig etc etc.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Koppla in din mobil med usb och prata till spelet genom mobilen för att uppleva den totala busschaufförsimulatorn. Missa hållplatser, sväng fel och stäng dörrarna för snabbt!


signatur

"You look like you need a monkey."

Medlem

Väntar på Göteborgs-expansionen där man inför ett obegripligt biljettsystem och anställer psykiskt instabila hustrumisshandlare att sköta frekventa biljettkontroller i sann gestapoanda.

Medlem

Det var i alla fall realistiskt med köbildningen bakom bussen


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Men snälla... ännu en simulator?
Vad är det för folk som spelar dom där spelen egentligen?


signatur

ugga bugga über hauling lugga

Medlem

Har dom programmerat AI:n så att den ABSOLUT inte sätter sig bredvid någon utan hellre står upp? Annars känns det inte realistiskt.

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Men snälla... ännu en simulator?
Vad är det för folk som spelar dom där spelen egentligen?

Folk som lever fantastiskt intressanta liv och som behöver något vardagligt att varva ner med?

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Men snälla... ännu en simulator?
Vad är det för folk som spelar dom där spelen egentligen?

Ja. Så nu måste du spela mer simulatorer. GLHF.

Medlem

Jag har kvar "SL-The Game" (original-cd), som jag inte spelade mycket. På grund av att det var tråkigt!


signatur

autograph

Medlem

Och jag som redan kör MAN-bussar i Stockholms innerstad - vad finns för mig att göra.

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Men snälla... ännu en simulator?
Vad är det för folk som spelar dom där spelen egentligen?

Folk som tror att man inte kan - av en AK4 - laga ett bortblåst huvud med vänster musknapp?

Medlem

Kommer det ett "rage läge", där bussföraren får krupp och mejar ner folk a la The Simpsons Hit & Run, efter att dag ut och dag in i dryga 20 års tid tvingats lyssna på idioter som gnäller på allt och mer därtill och som givetvis tror att chauffören arbetar extra som psykolog helt gratis och gärna lyssnar, ger råd, stöd och hjälp till alla som bara måste prata av sig, beter sig som aggressiva mentalpatienter höga på billig ful-tjack, där nytillkomna passagerare pladdrar i telefonen och samtidigt vägrar att betala tills samtalet är slut, som skräpar ner, tar upp platser för de sjuka, äldre och handikappade?

Inte det säger ni? Då blir det ju fan inget köp! Och nej, jag är ingen busschaufför, målade bara upp ett scenario av hur jag kan tänka mig att vardagen ser ut för dessa stackare en sån här gråmulen, svinkall februaridag, några dar innan löningen kommer.

Medlem

Title: Car Mechanic Simulator 2015

Platform: PC / MAC: april 2015
Genre: Fixing Simulator
Producer: PlayWay SA
Developer: RedDot
Buy on: STEAM
Kickstarter CMS15 / KickStarter staff pick !

http://www.playway.com/index.php?option=com_content&view=arti...


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av Magrioteli:

Och jag som redan kör MAN-bussar i Stockholms innerstad - vad finns för mig att göra.

Uhmm....Jobba övertid?

Medlem

Sådana här bussar minns man mkt väl från tonåren iaf.

Väldigt varma och högljudda på sommaren.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av RedEyeJoe:

Men snälla... ännu en simulator?
Vad är det för folk som spelar dom där spelen egentligen?

Tänker exakt samma. Men igår köpte min kollega som sitter jämte mig på jobbet, Eurotruck Simulator 2. Han blev smått lyrisk över Bus Simulator 16. Han håller helt med om att han inte kan förstå hur spelen kan vara roliga, men det är dom.

Tror han fått en stroke då han normalt spelar FIFA, NHL, Fallout, och diverse andra spel.

Medlem
Skrivet av ClockWise:
Skrivet av RedEyeJoe:

Men snälla... ännu en simulator?
Vad är det för folk som spelar dom där spelen egentligen?

Tänker exakt samma. Men igår köpte min kollega som sitter jämte mig på jobbet, Eurotruck Simulator 2. Han blev smått lyrisk över Bus Simulator 16. Han håller helt med om att han inte kan förstå hur spelen kan vara roliga, men det är dom.

Tror han fått en stroke då han normalt spelar FIFA, NHL, Fallout, och diverse andra spel.

Ja det verkar vara den typen av människor som blir lyriska av sådana här spel... speciellt när dom får spela en get... Säger ju inte lite om dom


signatur

ugga bugga über hauling lugga

1
Skriv svar